specs:
thermaltak purepower 480watt
Asus A7N8X-Deluxe
Amd Athlon XP 2600+ 333fsb + thermaltake vulcano 7+
2x 512 Pc3200 in dual chan
nvidia Geforce FX5600
maxtor 120gb ata133
Eergister heb ik mobo nieuw gekocht en alles geinstalleer... liep als n trein.
na wat spelen wilde ik es kijken of ik em kon klokken
proc hoort op 166x12,5 , ik had em es op 200x10,5 gezet zodat ie wat hoger zo scoren. dit liep ook goed... heb zo 3 uur gegamed enz. temps waren ook super en cpu kwam niet boven de 45graden uit.
vanacht door laten lopen , vanmorgen wil monitor aan drukken... nix.... gecrashed.
reset.... hd maakt tikken geluid dus dacht dat deze overleden was.
zet het systeem even uit.. en weer aan.. .alles werkt weer...speeds weer op orgineel gezet.
systeem loopt 15min en weer een crash.... reboot.... loopt weer...
nu ben ik naar school... pingen.... weer off.... nog es controleren... ja hoor bak weer down.
memtest heb ik nog niet laten lopen omdat ik hier de tijd nog niet voor heb gehad maar heeft iemand een id wat nu weer gaar is?
bedankt.
thermaltak purepower 480watt
Asus A7N8X-Deluxe
Amd Athlon XP 2600+ 333fsb + thermaltake vulcano 7+
2x 512 Pc3200 in dual chan
nvidia Geforce FX5600
maxtor 120gb ata133
Eergister heb ik mobo nieuw gekocht en alles geinstalleer... liep als n trein.
na wat spelen wilde ik es kijken of ik em kon klokken
proc hoort op 166x12,5 , ik had em es op 200x10,5 gezet zodat ie wat hoger zo scoren. dit liep ook goed... heb zo 3 uur gegamed enz. temps waren ook super en cpu kwam niet boven de 45graden uit.
vanacht door laten lopen , vanmorgen wil monitor aan drukken... nix.... gecrashed.
reset.... hd maakt tikken geluid dus dacht dat deze overleden was.
zet het systeem even uit.. en weer aan.. .alles werkt weer...speeds weer op orgineel gezet.
systeem loopt 15min en weer een crash.... reboot.... loopt weer...
nu ben ik naar school... pingen.... weer off.... nog es controleren... ja hoor bak weer down.
memtest heb ik nog niet laten lopen omdat ik hier de tijd nog niet voor heb gehad maar heeft iemand een id wat nu weer gaar is?
bedankt.