Toon posts:

[XP] Beeldschermfouten na Service Pack 1 installatie*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik installeerde jongstleden SP1 vanop de windows update site op mijn laptop toestel (ACER 427LC) met windows XP professional, de installatie was geen probleem. Doch blijkt mijn computer geregeld nu eens te blokken. Dit dan in een beeldschermerror, hij reset mijn resolutie naar 640/480 met 256kleuren en vraagt te resetten.

Volgende foutmelding geeft hij weer in windows:

BCCode : ea BCP1 : 81C88DA8 BCP2 :

820FEA70 BCP3 : 822A91D8
BCP4 : 00000001 OSVer : 5_1_2600 SP

: 1_0 Product : 256_1

Na wat opzoekwerk bleek dit in een probleem te zijn met het service pack en de beeldschermdrivers. Dus downloade ik de drivers opnieuw instalde ze maar het probleem blijft bestaan.

Heeft iemand ervaring met deze fout en of probleem en weet iemand een oplossingn. Service pack 1 deinstallen lijkt me niet zo goed daar dit toch een goede verbetering is voor mijn windows xp professional.

Greetz Baj

• ControlFreak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 08:57
Je SP1 toch deinstalleren, daarna de nieuwe videodrivers erop (ook controleren of ze echt zijn geinstalleerd) en daarna SP1 er weer opzetten.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je hebt het dus over Windows XP - ik ga dat even in je topic titel zetten zodat het os er ook in staat volgens de Windows Operating Systems richtlijnen :)