[Outlook] Mail ophalen lukt niet: Kan host pop3 niet vinden*

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WooterScooter
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-10-2021
Ik heb net computer opnieuw geinstalleerd, maar outlook geeft nog steeds fouten aan:

Kan de host POP3 niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: 'POP3', Server: 'POP3', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, en zo ja waar, welke handelingen moet ik hier voor treffen.
Ik ben zelf niet zo thuis in Outlook !
Alvast bedankt voor de moeite

Groetjes

• DefaultUser
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07-2025
heb je de juiste username, password en pop3 server naam opgegeven? want alleen POP3 werkt niet.

Als ik maar een beetje kan computeren

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 20:00

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Wat heb je ingevuld bij de pop3-server?? Gewoon pop3 of pop3.naamvanprovider.nl (dit hoeft ook niet altijd zo te zijn)?
Gewoon pop3 gaat natuurlijk niet werken, voor wat je wel in moet vullen moet je even op de site van je provider kijken.

[ Voor 9% gewijzigd door FlipFluitketel op 03-06-2004 08:54 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

1.) Welke provider heb je?
2.) Heb je geen handleiding van je provider meer? Dit is namelijk niet al te moeilijk :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Outlook zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga je topic even verplaatsen en ga ook je topic titel aanpassen. "Problemen bij Outlook" - tja, dat vertelt natuurlijk helemaal niets :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen