My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
je pics doen het niet echt. en ook je startpost is best wel mager
Resize a.u.b. je foto's even naar een normaal formaat, zodat ze binnen de standaard layout blijven van GoT.
Geef verder eens wat meer informatie over wat je allemaal hebt gedaan om die te bewerkstelligen. Misschien wat specs m.b.t. welke hardware je er in hebt zitten, waar je de PC voor gebruikt, wat de temperaturen zijn etc.
Dit is wel erg karig.
Geef verder eens wat meer informatie over wat je allemaal hebt gedaan om die te bewerkstelligen. Misschien wat specs m.b.t. welke hardware je er in hebt zitten, waar je de PC voor gebruikt, wat de temperaturen zijn etc.
Dit is wel erg karig.
zie er wel nice uit maar
[naai mode] WTF doet die hopeloos ouderwetse telefoon daar
[/naai mode]
[naai mode] WTF doet die hopeloos ouderwetse telefoon daar
Wat ik er hier zo zelf uit kan halen, heel mooi idee
Helemaal kale voorkant/zijkant, geluid+usb(muis/keyboard?) naar de zijkant gehaald door de kabels binnendoor te halen, dvd achterin, oftewel de frontbezel-functie naar achter gehaald, en alleen de hoognodige kabels naart de zijkant....
Ziet er zeer strak uit moet ik zeggen
Hebbie ook wat meer pics v/d binnenkant qua bevestiging van de kabels, en hoe heb je de zij/boven/voor-kant gemaakt?
Tis weer eens wat anders
Helemaal kale voorkant/zijkant, geluid+usb(muis/keyboard?) naar de zijkant gehaald door de kabels binnendoor te halen, dvd achterin, oftewel de frontbezel-functie naar achter gehaald, en alleen de hoognodige kabels naart de zijkant....
Ziet er zeer strak uit moet ik zeggen
Hebbie ook wat meer pics v/d binnenkant qua bevestiging van de kabels, en hoe heb je de zij/boven/voor-kant gemaakt?
Tis weer eens wat anders
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()