Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:11
een klasgenoot van mij heeft zn nokia 8310 uit china gehaald, (jaartje terug of zo), nou kan ik deze voor een klein bedragje overnemen, maar kan ik hier ook de nederlandse taal in zetten?...

Er zit nu 3x Chinees op en 1x Engels.

Misschien dat er iemand iets weet daarover?..

Want van die Chineese zooi word je ook niet bepaald vrolijk :(

• LoEnaTiQ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 19:45

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

Nope, die zijn puur gericht op de aziatische regio's, dus die zullen talen als chinees/thais/vietnamees/etc. hebben ... dus nederlands is sowiezo uitgesloten op zo'n telefoon.

Ik heb zelf namelijk ook zo'n 8210 uit Hongkong gehad ... er zat dus geen nederlands op als taal.

| My SpiderWeb |

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
Engels werkt toch ook prima?!?
Als je als GoTter/IT'er niet met een engelse layout op iets "simpels" als je telefoon overweg kan, tja, leer engels zou ik zeggen... :+

• Tenesmia
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 20:59

Tenesmia

First Sergeant

heb hem zelf ook op engels staan ... werkt stukken beter ;)

Ad Astra Per Aspera

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Volgens mij kun je bij een nokia service point gewoon europese firmware erin laten zetten... Maar dat zou je daar even na moeten vragen...

Bij mijn SE kon ik iig kiezen tussen verschillende talen firmware...

• nautaonline
Ik kan wel Engels, maar ik wou hem aan een familielid geven voor dr verjaardag.... en die is niet zo handig in engels....

Maar is het misschien niet mogelijk met een software update oid>?

• nautaonline
Ik mis me Nederlandse t9 woordenboek.... :'(...... Is dit ook via infrarood erin te zetten??.. als er al een update is?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MikeyMan schreef op 02 juni 2004 @ 23:01:
Volgens mij kun je bij een nokia service point gewoon europese firmware erin laten zetten... Maar dat zou je daar even na moeten vragen...

Bij mijn SE kon ik iig kiezen tussen verschillende talen firmware...

• BellySM
  • Laatst online: 24-11 17:51
Meestal willen de mensen andersom: een Nederlandstalige toestel om laten zetten naar hun eigen moedertaal.

Het is dus mogelijk, maar met speciale apparatuur en software en firmware in de gewenste taal.

Nokia Servicepoints zouden dat technisch kunnen doen, maar doen dat meestal niet (kosteloos). Bovendien ben je toestel een poos kwijt.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ga naar een lokale telefoon unlocker die kan het voor je doen. Vaak vragen ze er wel 15 - 20 euro voor.
Pagina: 1