\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
2. weet niet hoe je er aan komt, maar staat nergens commentaar van anderen?
VLC geeft hetzelfde probleem.
[ Voor 16% gewijzigd door Just_I op 03-06-2004 15:02 ]
Ffdshow kun je inderdaad nog eens proberen (dat is sowieso de te prefereren methode), maar als VLC al in de mist gaat...
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 15:40 ]
Wil je ook kunnen encoden instaleer dan de codec die je wil gebruiken daarvoor LOS! dit lost waarschijnlijk het probleem op!
Films zouden wel corrupt zijn dan
mvt3c : zie startpost > genoeg codecs die zouden moeten werken
Just_I schreef op 03 juni 2004 @ 15:38:
mvt3c : zie startpost > genoeg codecs die zouden moeten werken
Inderdaad. G-spot is heel goed om te zien welke codecs je mist.Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 15:24:
met G-spot kan je kijken welke codecs de film nodig heeft... lukt dat niet.. dan heeft het denk ik niet echt met codecs te maken..
Als er een vakje leeg is, dan zie je dus welke codec je mist.
En niet geschoten is altijd mis
Als alle codecs zijn weergegeven is in G-spot, zou ik toch kijken richting de players / films
maybe stupid: maar probeer eens bsplayer. Die is heel goed.
Verder welke bestandsformaten wilt hij niet afspelen
Wauw, een sig!
als je dus divx / xvid gecodeerde filmpjes heb probeer dan een divx-fix tool-tje ik heb thuis nog een hele oude staan divfix, ik weet niet of dat tooltje nog bestaat maar werkte bij mij altijd prima! wat dit progje doet is de index aan het eind van de file opnieuw opbouwen, daarna werkte de film over het algemeen weer
Het lift volgens mij niet zo zeer aan de extensie van het bestand. Ik heb dus twee films die dus het euvel hebben en zijn allebei een .avi . Maar ik heb ook nog andere films, .avi, .mpg en .wmv die het ook gewoon doen .outerspace schreef op 03 juni 2004 @ 15:47:
Verder welke bestandsformaten wilt hij niet afspelenAls het een-en-dezelfde bestandsformaat ligt het denk ik niet aan de players / codecs.
BSplayer werkte ook niet ... volgens mij heeft het ook niet echt veel zin om telkens nieuwe players te gebruiken. dus dit soort reacties hebben in mijn opzicht niet zoveel waarde meer
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Verwijderd
kweet niet precies waar het voor is maar het zal wel ...Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 23:35:
open de file eens met een hexviewer en post daarvan eens een screentje van de eerste zut bytes
Verwijderd
want hier heb ik ook last van gehad toen ik dit had gedaan
toen was het zo, had ik de keuze uit monitor of tv uitbreiden naar burea (sorr voor de slegte spelling
1 uur 2 minuten en 28 seconden ...Just_I schreef op 02 juni 2004 @ 22:46:
Zoals de topic titel al zegt heb ik bij het afspelen van sommige films een zwart beeld zonder dat er geluid bij zit. Het maffe is dat ze allemaal 62 minuten en 28 seconden duren terwijl het verschillende groottes van bestanden zijn.
klinkt als een van de vele fake bestanden die door de filmindustrie op p2p netwerken worden aangeboden
M3 | SR+ | Multi-Coat Red | Black | Aero | RN 17-09 | VIN 08-11 | SMS 29-11 | Geleverd 07-12
Verwijderd
He dat is een goede... komt dat vaak voor?Abarth schreef op 04 juni 2004 @ 12:27:
[...]
1 uur 2 minuten en 28 seconden ...
klinkt als een van de vele fake bestanden die door de filmindustrie op p2p netwerken worden aangeboden
Verwijderd
Lees dit bericht in [algemeen] volgorde codec installatie door voor een optimale installatie.
Maar hoe dan ook gaat dit de topic starter z'n probleem niet verhelpen. Hij kan nog codecs/filters installeren zoveel hij wil. Dat probleem gaat zo niet weggaan. Andere AVI bestanden spelen wel goed af volgens de TS. Dat lijkt dan toch sterk op een beschadiging van die paar films. Vooral het feit dat VLC ook z'n tanden er op stuk bijt zegt eigenlijk genoeg omdat deze speler niet afhankelijk is van de op het systeem geïnstalleerde codecs/filters.
Overigens is er nog 1 mediaplaye die nog niet is genoemd, en bij mij soms werkt, als echt helemaal niks anders meer werkt. Dat is namelijk AVIPreview, www.avipreview.com geloof ik. Deze zit ook standaard bij kazaalite. Als de index corrupt is of er wordt tegelijk naar het bestand geschreven kan die hem ook nog openen.