Toon posts:

[P2P] [Emule v.0.42f] Vage melding mbt credits.

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sedert begin dit jaar maak ik gebruik met genoegen gebruik van Emule, echter, sinds een paar dagen terug zijn de downloads drastisch terug gelopen.

Op zich geen probleem, totdat ik bij 'Messages' keek en hier een zeer vreemde vermelding bij zag staan.
Helaas was ik weer zo slim geweest om direct Emule op te waarderen naar versie 0.42g, zonder eerst de melding veilig te stellen.

Zo uit mijn hoofd stond er bij de melding iets over 'Secure' en dat er geen credits meer opgebouwd werden vanwege dat 'Secure' - nog iets.

Mocht het zo zijn dat deze melding in een log-file weggeschreven wordt, zou ik gaarne willen weten waar.

Iemand toevallig die dit verhaal kent en kan bevestigen én eventueel een oplossing aan kan bieden met betrekking tot de snelheid van downloaden?

Een antwoord als:
- Je moet uploaden om snel te kunnen downloaden hoeft niet genoemd te worden.
Vanaf begin dit jaar zijn de totalen voor Up en Down respectievelijk: 305 / 240 GB.

- Portforwarding is correct.

- Geen vuurmuur blok.

Tevens iemand een idee wat de volgende melding bij 'Server - Log' staat betekent?

'Creditfile loaded, 39297 clients are known, 706 clients deleted (not seen within 5 month)'.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

eMule opensource eDonkey, deel 11

volgens mij kan je je antwoorden wel vinden doormiddel van de search of de officiele forums? Vor zover ik kan zie heb je zelf nog niet echt veel vooronderzoek gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Zo vrij geweest om op het officiele Emule forum de correcte melding op te zoeken en de daarbij behorende oplossing.

Melding:
Your Client has Faild the Secury Identification!!! You won't get any credit.

Echter, de antwoorden die hierop gegeven worden staan mij totaal niet aan.

- Negeer de melding.
- Blokkeer de tekst in een filter.

Ik neem aan dat de melding niet voor niets gegeven wordt.
En daarbij, naar het schijnt zijn er meerdere gebruikers die dezelfde melding krijgen.
Een oplossing wordt niet geboden.

Een aantal topics op het officiele forum staan in een andere taal. In iedergeval één die ik niet meester ben.
Frans / Spaans... ik ken ze wel, maar zij mij niet.

Wie heeft deze melding tevens gekregen, eventueel opgelost en verwijst niet door naar een ander forum?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Okay bij deze ga ik je vragen even logisch na te denken, zie de humor:

Ik stuur je het bericht:

Spring in de sloot

Jij post op GoT:
Ik krijg bericht "Spring in de sloot", wat doe ik fout?

Jij krijgt antwoord:
Negeer het bericht
Blokkeer dat soort berichten(filter)

Ik hoop dat je bij deze de ernst van je bericht begrijpt :)

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:56
E MUle 0.42 f is na een paar dagen vervangen door 0.42 g vanwege bugs. Ik weet niet meer welke dat het zijn. Dus ik zou zeggen upgraden naar 0.42 g.

Hier kun je het nalezen: meuktracker: eMule 0.42g

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zolang je de melding niet vele honderden malen krijgt, lekker laten hangen. Krijg hem zelf ook wel eens maar van een enkele client kan dat weinig kwaad (of gewoon geen eigenlijk, genoeg andere clients over ;)).

Daarnaast: "Creditfile loaded, 39297 clients are known, 706 clients deleted (not seen within 5 month)"
Uhm, ik wil hem best vertalen maar zo onlogisch is het niet wat er staat toch? Creditfile is geladen, daar staan bijna 40.000 clients in en 706 clients zijn verwijderd omdat je ze al 5 maanden niet gezien hebt (en de kans dat je ze dus ooit nog ziet om hun credits bij jou in te wisselen vrij klein is :P).

Verwijderd

Topicstarter
Merci, topic closed.

Was in de veronderstelling dat er een logische verklaring was tussen de melding en de drop-down in snelheid van Emule.
Emule heeft nl. nog nooit zo langzaam gelopen als nu.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 11:21

Zoefff

❤ 

Nou wil ik niet de wijsneus uithangen, maar misschien heeft het wel met elkaar te maken.

Die melding zal wel over de "Secure Client Identification" gaan. Heb je deze aanstaan of niet? Zo nee, dan is het aan te raden om dit aan te zetten. Het kan namelijk zijn dat clients die dit wel aan hebben staan, jou weigeren, omdat je het uit hebt staan.

Lees er meer over op www.dutchemulefaq.tk, bij "Features -> Secure Identification".

En over die 2e vraag kan ik alleen maar zeggen: Lees -> Vertaal -> Denk logisch na -> Begrijp ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Snelheid hangt van vele factoren af, maar goed, daar is al genoeg over gezegd in eMule opensource eDonkey, deel 11 en voorgangers dus er verder op in gaan lijkt me niet nodig :)

En [rml]Zoefff in "[ P2P] [ Emule v.0.42f] Vage melding mbt c..."[/rml] sluit het mooi af geloof ik: secure ident aanzetten spreekt voor zich en staat in zijn genoemde FAQ \o/
En de rest is woordenboekwerk: niet elke melding is "fout", dit is enkel ter info.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.