Ben hier lekker bezig mn xbox te softmodden, maar het wil niet lukken: ik heb al de bestanden die ik nodig heb (zowaar
), maar nu moet ik ze nog op de xbox krijgen als savedgames. Ik heb al een werkende xbox--> usb kabel een een xbox compatible memory stick (sandisk cruzer mini 256mb usb2.0).
Ik heb nu al wel tig tutorials gelezen, maar ik kom er niet uit. Ik heb een map UDATA waar mn twee savedgame mappen in zitten, maar hoe krijg ik die nu op mn xbox?
Action replay software werkt in de eerste plaats niet, tenzij iemand een idee heeft hoe je dat aan de praat moet krijgen...
Ik heb ook een proggie om fatx images op mn stick te zetten, maar ik heb zo mn twijfels daar over, maar als iemand een converter weet is ook goed.
Wat natuurlijk ook mogelijk is (zou moeten zijn
) is een update voor windows zodat windows (xp) ook fatx herkend, maar ik weet niet of dat eigelijk wel bestaat...
Ik heb nu al wel tig tutorials gelezen, maar ik kom er niet uit. Ik heb een map UDATA waar mn twee savedgame mappen in zitten, maar hoe krijg ik die nu op mn xbox?
Action replay software werkt in de eerste plaats niet, tenzij iemand een idee heeft hoe je dat aan de praat moet krijgen...
Ik heb ook een proggie om fatx images op mn stick te zetten, maar ik heb zo mn twijfels daar over, maar als iemand een converter weet is ook goed.
Wat natuurlijk ook mogelijk is (zou moeten zijn
[ Voor 11% gewijzigd door WubboZ op 03-06-2004 19:41 ]
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination