[Distributed Folding] Meerdere gebruikers + screensaver

Pagina: 1
Acties:

• BlueInk
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-02 08:50
Even uw hulp inroepen.
Op een PC P4 3,2 1GB met Win XP pro draait de screensaver onder 1 bepaalde gebruiker.
Als er nu een andere gebruiker inlogd, dan kan ik de screensaver niet terugvinden in de lijst van ...

Wat moet ik doen omdat ieder gebruiker (met beperkte rechten) op die PC de "eiwit screensaver" in gang kan laten komen???
Nu staat die koe dikwijls eenhalve namiddag "niets te doen"... En dat kunnen we niet maken hé :(

Verwijderd

om welk project gaat het?

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:53
je kan controleren of de instellingen in %ALLUSERSPROFILE% profiel staan, en of de .scr wel in %systemroot%/system32 staat

• BlueInk
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-02 08:50
[b]Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 21:36:[/b
om welk project gaat het?
Aagrrrrrrrrrrrrr... 'k Ben verkeerd :(
't Gaat hem over "Distributed folding".
Kan iemand dit in de juiste groep duwen? Dank!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Titel fixed :)

• saftaplan
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-12-2025
Je kan ook met TweakUI ervoor zorgen dat het gebruikerswisselingsscherm ook die screensaver heeft.

En het simpelste voor die andere gebruikers is mss rechtermuisknop op de .scr en 'installeren'? Of kan je dat niet als beperkte account? (mjah misschien heeft DukeBox het dus al opgelost :) )
/me saftaplan werkt altijd met beheerderaccounts... })

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 16:31

Marcelloz

IT dude with a beard

Je kan DF ook als service installeren. Daar zien de gebruikers niets van en ze merken het imo ook helemaal niet. De screensaver gebruikt ook nogal wat CPU tijd dus efficient is dat dus niet echt heel erg veel. In de readme.txt staat hoe je df als service installeert. Toffe daarvan is dat gebruikers kunnen uitloggen en de service gewoon blijft doorgrazen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Marcelloz op 02-06-2004 22:31 ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Pagina: 1