Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] topic report markering

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:35

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Het valt me op dat soms meerdere personen een TR insturen (omdat ze dit soms in het topic zelf melden). Zou het niet handig zijn om het TR handje te wijzigen zodra er een TR ingediend is? Bijv door een uitroepteken in het handje te zetten, of iets anders, zodat je weet dat het topic al ge-report is. Dit kan dus ook een overvloed aan TR's beperken, aangezien je nu direct ziet of het topic al gereport is. Dus minder leeswerk voor de modjes ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• scarhand
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06-2021
Je kunt een topic toch om verschillende redenen willen reporten. Het kan zijn dat een topic al gereport is, maar niet om de reden waarom jij dat topic zou willen reporten.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:35

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Mja, maar ik ga er van uit dat een MOD genoeg heeft aan 1 TR. Hij zal dan toch al op de hoogte zijn dat er iets niet deugd in het topic.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• scarhand
  • Laatst online: 24-06-2021
True true, maar zelfs een mod kan iets over het hoofd zien natuurlijk. An sich lijkt het idee om aan te geven dat een topic gereport is me wel wat.

Verwijderd

Ik heb liever 10 dezelfde topicreports, dan 1 te weinig :P

[ Voor 135% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 21:56 ]

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat euss zegt idd - daarnaast willen we niet voor niets dat er geen 'handjes' e.d. gepost worden in het topic zelf - juist om te voorkomen dat het topic volledig offtopic gaat.

Ik denk dat het zichtbaar markeren van een topicreport niet positief zal uitwerken :) (naast het feit dat sommige moderators ook behandelde TR's laten staan O-) )

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:02

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Microkid schreef op 02 juni 2004 @ 21:35:
Mja, maar ik ga er van uit dat een MOD genoeg heeft aan 1 TR. Hij zal dan toch al op de hoogte zijn dat er iets niet deugd in het topic.
Mwah, dat is zeker niet altijd het geval:

'Slecht' topic wordt een TR voor aangemaakt. Vaak kan er nog een TR volgen (nooooit van mij hoor :P ) waarin wordt vermeld dat een aantal users wel erg vaak 'domme en overbodige' replies posten in een slecht topic. Toch 2 TR's maar zeker wel waardevol.

Daarnaast gaat zo'n uitroepteken of wat dan ook reacties uitlokken van de TS'er: "welke [insert hoop scheldwoorden] user heeft mijn topic voorzien van een TR :r [add nog meer random scheldwoorden]"

:)

Verwijderd

Ik had zoiets ook al eens geopperd in LA: Verwijderd in "High Prority TR's?" maar dat had enkele redenen om het niet in te voeren: [rml][ FEAT] TR bij active topics[/rml]

Ik weet alleen niet of dat alleen op basis van ActiveTopics gold, maar ook in het algemeen (bijv. in de topiclist van een subforum) voor het zichtbaar maken van het feit dát er een TR is.

Tegen bovenstaande reacties op een zichtbare TR is nog wel te modereren (het TR/SeM ramptoerisme en ruzie's), maar niet alle moderators/subfora hanteren dezelfde werkwijze bij het verwerken van TR's (elk met hun eigen goede reden overigens :P).

Zie ook: report topic

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 22:03 ]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Af 1.9.3 kan men instellen dat bij de topic-data (dus list_topics etc.) ook de topicreportcount wordt doorgegeven, ongeacht de rechten die iemand heeft.

Yet another useless feature, maar goed - het zit erin.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.