4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
[ Voor 135% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 21:56 ]
Ik denk dat het zichtbaar markeren van een topicreport niet positief zal uitwerken
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:02
Mwah, dat is zeker niet altijd het geval:Microkid schreef op 02 juni 2004 @ 21:35:
Mja, maar ik ga er van uit dat een MOD genoeg heeft aan 1 TR. Hij zal dan toch al op de hoogte zijn dat er iets niet deugd in het topic.
'Slecht' topic wordt een TR voor aangemaakt. Vaak kan er nog een TR volgen (nooooit van mij hoor
Daarnaast gaat zo'n uitroepteken of wat dan ook reacties uitlokken van de TS'er: "welke [insert hoop scheldwoorden] user heeft mijn topic voorzien van een TR
Verwijderd
Ik weet alleen niet of dat alleen op basis van ActiveTopics gold, maar ook in het algemeen (bijv. in de topiclist van een subforum) voor het zichtbaar maken van het feit dát er een TR is.
Tegen bovenstaande reacties op een zichtbare TR is nog wel te modereren (het TR/SeM ramptoerisme en ruzie's), maar niet alle moderators/subfora hanteren dezelfde werkwijze bij het verwerken van TR's (elk met hun eigen goede reden overigens
Zie ook: report topic
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 22:03 ]
Yet another useless feature, maar goed - het zit erin.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()