geïntegreerd geheugen op mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• carthorian
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-06 06:21
Kheb e pckke me een oud athlon moboke me geïntegreerd geluidskaart.
Ik heb die ni veel gebruikt omdak een extra geluidskaart gekocht had. kheb die extra kaart er uitgehaald en steek de gewoon boxe terug op de geluidskaart van het mobo, ma nu wil windows ni herkenne da ik boxe heb ingestoke?

Enige idee's hoe da komt, en wa ik daaraan kan doen?

Verwijderd

Windows detecteert geen luidsprekers, wel geluidskaarten.

Je dient je on-board geluidskaart waarsch. aan te zetten in je BIOS en daarna van de CD-rom van je moederbord de drivers voor je geluidskaart te installeren.

Zou je overigens iets aan je taalgebruik willen doen? Je post is amper leesbaar door het kromme taaltje wat je gebruikt... ;)

Ik zie in je andere topic dat je het wel kunt, doe het dan ook :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 21:00 ]

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:33
Oet moen, menneke willest gij misschien ookwel normales typeken, dadas etwas fijner om te lezzzenen.

http://axrotterdam.blogspot.nl

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 20:57:
Windows detecteerd geen luidsprekers, wel geluidskaarten.

Je dient je on-board geluidskaart waarsch. aan te zetten in je BIOS en daarna van de CD-rom van je moederbord de drivers voor je geluidskaart te installeren.

Zou je overigens iets aan je taalgebruik willen doen? Je post is amper leesbaar door het kromme taaltje wat je gebruikt... ;)
Hoera voor het Vlaams.... maar zelfs ik lees dit niet graag. Spreken is iets anders natuurlijk ;)

Microsoft heeft nu wel een "auto sensing jack" ontwikkeld waardoor een aansluiting van een geluidskaart echt zou kunnen herkennen of dat er speakers of een microfoon of iets anders aanhangt. Zou misschien handig voor carthorian zijn :+

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Ik snap er geen jota van. Als dit een dictee was zou je de erbarmelijkste score sinds tijden gehaald hebben 8)7

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Begin maar een leesbaar topic, die voldoet aan de richtlijnen, in het juiste subforum nadat je de forumFaq gelezen hebt.

Hier is geen touw aan vast te knopen, zowel niet qua taal, alsmede wat je nu precies allemaal zelf hebt gedaan om het probleem op te lossen / te diagnosticeren. Het is mij een compleet raadsel op welke wijze de topictitel zelfs maar met het topic te maken heeft. :?

edit:
Abbadon, dion_b 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 21:07 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als ik elke keer naar 10 voor taal kijk, en jaarlijks naar het Groot Dictee, valt me op dat Vlamingen beduidend beter Nederlands kunnen spreken en schrijven dan Hollanders. Helaas is daar in deze topic werkelijk niets van te merken :X

Aanrader: Hugo de Groot, Omtrent Wilfried Martens - niet dat het zal helpen met je computerprobleem, wel zal het duidelijk maken waarom juist voor de Vlaamse beweging de correcte beheersing van de Nederlandse taal essentieel is :z

Oslik blyat! Oslik!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Nu we toch bezig zijn:

Afbeeldingslocatie: http://www.stanford.edu/~sipma/leespl.jpg

O-)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.