Ik zoek naar een tool waarin ik een Windows GUI kan maken. Deze hoeft niet te werken; hij moet er alleen staan. Dit om te testen of een GUI werkbaar, logisch, is.
In dit topic wordt ook naar zo'n tool gevraagd, en er wordt verwezen naar Visio. Echter...dit is volgens mij niet wat ik bedoel, en de trial downloaden lukt niet echt (ik heb geen ZIP-code....).
Op deze pagina staan allerlei tools maar die zijn of te oud (voor Win 3.11), of de links werken niet, of ze kosten $500,-
Mijn eisen aan het programma:
-Liefst drag&drop (bijv.: je kan een radio button ergens je GUI "opslepen")
-Liefst enige interactiviteit (bijv. na het chekcen van checkbox1 worden checkboxes 2t/m8 grijs zodat je ze niet meer kan aanklikken, werkende tabbladen enz.)
-En liefst gratis
Iemand een tool hiervoor?
In dit topic wordt ook naar zo'n tool gevraagd, en er wordt verwezen naar Visio. Echter...dit is volgens mij niet wat ik bedoel, en de trial downloaden lukt niet echt (ik heb geen ZIP-code....).
Op deze pagina staan allerlei tools maar die zijn of te oud (voor Win 3.11), of de links werken niet, of ze kosten $500,-
Mijn eisen aan het programma:
-Liefst drag&drop (bijv.: je kan een radio button ergens je GUI "opslepen")
-Liefst enige interactiviteit (bijv. na het chekcen van checkbox1 worden checkboxes 2t/m8 grijs zodat je ze niet meer kan aanklikken, werkende tabbladen enz.)
-En liefst gratis
Iemand een tool hiervoor?
leoaq.fm // Jeune Loop