Ik heb deze probleem ook in de Welke voeding moet ik heb ik nodig topic? voorgelegd, maar helaas heeft niemand een antwoord, en het is ook wel een beetje offtopic. Het is meer bedoeld om te beantwoorden welke voeding je nodig hebt voor een bepaald systeem. Hieronder volgt de post.
Nu komt er dus constant een licht brommend geluid uit mijn boxen, vooral als je oordopjes op doet merk je het heel erg. Kan dit constante geluid veroorzaakt worden door deze nieuwe voeding?
Wat is er sinds mijn oude voeding gebeurt:
Ongeacht geaard of ongeaard, en ervan uitgaande dat naast de drie genoemde veranderingen de rest hetzelfde is gebleven (ceteris paribus), de vraag:
). Veel mensen spreken ook over een aardlus, dat ontstaat als je twee geaarde apparaten in verbinding stelt dacht ik, waardoor er een 50Hz gebrom te horen is. Maar wat is de veroorzaker van deze ineens optredende aardlus. Het is misschien wel simpel te zien voor het getrainde oog, maar voor deze leek is het een raadsel.
Ik merk nu ook dat mijn boxen lichtjes brommen, als het door deze Enhance voeding komt pas ik mijn review wel even aan, toch een nadeel. Maar ik trek nog geen conclusies. Eerst had ik enkel gebrom tijdens het scrollen onder Internet Explorer, tijdens games niet dacht ik, dus denk ik dat het iets softwarematigs was, of het lag aan iets anders wat ik hier in een paar topics had gelezen: irq sharing, usb en nog een paar andere potentiële oorzaken.icecoolsniper schreef op 30 mei 2004 @ 20:51:
[...]
Het wordt steeds gekker hier. Nu beginnen me boxen ook al te brommen als ik me muis beweeg of als ik scroll
Nu komt er dus constant een licht brommend geluid uit mijn boxen, vooral als je oordopjes op doet merk je het heel erg. Kan dit constante geluid veroorzaakt worden door deze nieuwe voeding?
Wat is er sinds mijn oude voeding gebeurt:
- - oude voeding eruit nieuwe erin, - oude videokaart eruit nieuwe radeon 9800 pro erin, - svid-out niet meer aangesloten met TV vanwege kortere meegeleverde, maar betere (lees dikkere) kabel.
Ongeacht geaard of ongeaard, en ervan uitgaande dat naast de drie genoemde veranderingen de rest hetzelfde is gebleven (ceteris paribus), de vraag:
- 'Wat is de veroorzaker van het constante gebrom, dat eerst alleen optrad tijdens het scrollen in bepaalde toepassingen?'