[XP] "No network connection" icon

Pagina: 1
Acties:

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-05 23:11
Als ik mijn pc opstart, komen er rechtsonder altijd 2 "no network connection" icoontjes te staan; eentje is bv van mijn Bluetooth adapter, de ander is een local area connection. Ze hebben geen titel, en dus heeft het kiezen voor "hide" geen zin, daar ze bij een herstart er weer staan. Hoe zorg je ervor dat het icoontje niet meer tevoorschijn komt?

Ik heb al geprobeerd ze een naam te geven, maar dat mag niet. Rechter muisknop geeft ook geen mogelijkheden.

.... Ik weet het ook niet

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 19:50
Kun je ze niet gewoon uitzetten in de opties van je NIC / BT dongle?

Ik kan daar iets kiezen als "Show in tray if blabla" :?

Verwijderd

Bij hardware de betreffende adapter disablen, of bij network connections aangeven dat je geen icon wilt..

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je al geprobeerd om in je network and dialup settings de properties van je adapter het 'Show icon' uit te zetten ?

edit:
/me is traag aan het worden :| :+

[ Voor 18% gewijzigd door elevator op 02-06-2004 20:44 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/33944/full.jpg

Power to the users! })

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 20:46 ]

• mbvisiontt
Uitzetten is geen optie, althans voor Bluetooth niet. Ik heb bij deze de local are connection gedisabled, en het icoon "Show in tray if blabla" ;) aangevinkt... Hij komt er al te staan, en nu heb ik dus "show in tray [...]" aangezet; lijkt me dubbelop, maar goed. Hij zou nu dus juist niet tevoorschijn moeten komen? :?

Juist Generaal, die heb ik nu aangevinkt. :)

[ Voor 11% gewijzigd door mbvisiontt op 02-06-2004 20:47 ]

Verwijderd

Eh, die vinkjes moeten dus uit.. je wil 'm NIET zien..

• ColdSTone|IA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-12-2017

ColdSTone|IA

lui..

Dat vinkje is alleen voor wanneer je connected bent (en dat is ie dus niet, zegt ie)
Om het icoontje weg te krijgen als je disconnected moet je je adapter uitschakelen bij "Netwerkverbindingen"

Die van je BlueTooth kun je ook gewoon uitzetten, ik neem aan dat dat je telefoon is.. en die gebruik je niet in je LAN meestal. BT functionaliteit blijft dan gewoon beschikbaar, alleen de virtuele lan adapter niet

[ Voor 37% gewijzigd door ColdSTone|IA op 02-06-2004 20:53 ]

• mbvisiontt
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 20:48:
Eh, die vinkjes moeten dus uit.. je wil 'm NIET zien..
Nou, je wilt het dan niet weten maar het is nu opgelost... :P Ik heb hem aangevinkt en hij blijft nu hidden. :) Klopt niet echt met wat er staat maar het werkt wel, toppie.

Pagina: 1