Toon posts:

mail versturen bij 2 verschillende isp's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan t zoeken geweest maar kan geen duidelijk en makkelijk antwoord vinden dus daarom dit topic, sorry ;)

Ik heb een laptop en wil die op 2 isp's gebruiken nl @home en xs4all. ophalen van de 2 mails is geen probleem maar het versturen dus wel.

ik kan dus geen xs4all account versturen via @home (en andersom) , en ja kan natuurlijk elke keer de smtp aanpassen maar heb t idee dat dit wel makkelijker kan.

iemand een idee hoe...

tnx alvast!!

groet!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

bij het maken van je email (neem aan dat je outlook heb) kan je ook het acount kiezen waarmee je em wil verzenden (en dus automatisch juiste smtp, beide hebben appart account).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Je kan gewoon de xs4all smtp server gebruiken voor beide adressen. Ik gebruik het zelf ook voor mijn utwente mail.

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-02 12:52
Kan je niet de smtp aanhouden van de isp waar je mee inbelt ?
Hier lukt dat namelijk wel...wanadoo en demon mail versturen via demon smtp.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Internet en dergelijke horen beter thuis in Internet & Telefonie - ik ga je topic eventjes verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Internet & Telefonie

Verwijderd

Je kan gewoon voor beide smtp.xs4all.nl aanhouden.
Wel dien je dan gebruik te maken van 'verificatie voor uitgaande mail'. Dit staat in het tabblad servers van de eigenschappen van het MS Outlook Express account.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties! ik was niet bekend met hetgeen dat ik xs4all kan blijven gebruiken! ga het gelijk proberen.

excuus voor verkeerde topic :S

groet

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 09:11

Robert

You have your answer..

Had een soortgelijk probleempje. Authenticaten bij xs4all smtp lukte mij niet, maar ik heb uiteindelijk gewoon een scriptje gebouwd dat de host file bewerkt. (iets als ipadresvanandereprovider smtp.xs4all.nl) Werkt uitstekend :)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Pagina: 1