hey, ik draai al een poosje windows xp en nu heb ik pas geleden wat nieuwe hardware aangeschaft (xp2800+, 3*512mb pc3200, radeon 9800 pro, paar hard disks) en nu heb ik win xp opnieuw geinstalleerd en nu crashte men bak eerst elke 10 minuten ongeveer en bij alles wat ik wou installeren. Toen heb ik memtest gedraaid en bleek 1 reepie ram corrupt te zijn. Dus nu heb ik er 2 in en krijg ik geen errors meer met memtest. Nogsteeds loopt windows vast, ik heb al de nieuwe drivers voor men mobo (abit nf7-s) erop gegooid (die van Nvidia, voor nForce 2). Drivers voor videokaart geinstalleerd en nog loopt ie telkens vast.... De warmte is het niet, want zo verschrikkelijk heet wordt hij niet en hij is goed gekoeld, ik weet het niet meer, als er iemand nog idëen heeft zeg het alsjeblieft 
Windows crashed btw echt helemaal, alles stopt muis beweegt niet meer, reageert gewoon niet meer, moet em resetten.
Ik wou nog testen of het aan windows lag met een linux live cdtje, maar het probleem is dat ie soms pas na een paar uur vastloopt, meestal bij het installeren van dingen....
(khoop dat ik em hier goed gepost heb, kon nie echt betere plek vindeh)
----------------------------
EDIT:
waarom kan ik men topictitel nie editen?
Windows crashed btw echt helemaal, alles stopt muis beweegt niet meer, reageert gewoon niet meer, moet em resetten.
Ik wou nog testen of het aan windows lag met een linux live cdtje, maar het probleem is dat ie soms pas na een paar uur vastloopt, meestal bij het installeren van dingen....
(khoop dat ik em hier goed gepost heb, kon nie echt betere plek vindeh)
----------------------------
EDIT:
waarom kan ik men topictitel nie editen?
[ Voor 4% gewijzigd door wh1t3 sh4d0w op 02-06-2004 20:57 ]
root is the money off all evil