Toon posts:

oplader mp3 waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
tot mijn grote spijt is de oplader van mijn net nieuwe mp3 speler kapot, volgens mij omdat hij niet goed werkt op het Nederlands voltage netwerk. Ik had namelijk een Chinese oplader en daarbij een converter om hem hier aan de gang te kunnen krijgen. Hij heeft het echter nooit gedaan en nu zoek ik dus een nieuwe. Ik weet alleen niet welk type het is en of ik hem eigenlijk wel ergens kan krijgen laat staan voor welke prijs? Ik zal het zeer op prijs stellen als jullie me hierbij konden helpen.

De ingang van de oplader is ook die van de usb. Ik heb al gezocht naar een naam voor deze ingang maar kan em gewoon niet vinden. Het is zo'n veelvoorkomende vierhoekige ingang waarvan de zijden eerst schuin en dan recht naar boven lopen. De bovenste en onderste lijnen lopen parallel en zijn langer dan de twee schuine.

voor een plaatje zie:
http://www.wdz.nl/BLB/oplader.jpg

alvast bedankt

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-07 11:47
wat voor een mp3-speler is het eigenlijk?

Alleen een foto van de connector en de info dat ie uit china komt is denk ik niet voldoende.

<edit>

Kun je dat ding niet via de USB van je pc opladen? (bij mijn muis kan dit bijvoorbeeld)

[ Voor 27% gewijzigd door mcb1 op 03-06-2004 18:11 ]

mcb1

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ziet eruit als zo'n mini-usb aansluiting

Verwijderd

Topicstarter
het is een jinxin jx818... je hebt twee ingangen één voor de usb/oplader en één voor de koptelefoon. ik weet niet of het relevant is maar er past 128 mb op en er zit een voicerecord functie op, geen radio...

Verwijderd

Topicstarter
en helaas kan je em niet via de usb van je pc opladen...

zou wel verstandig zijn geweest als ze dat hadden gedaan...

reinier