Toon posts:

Is dit een goede camera?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik zag in een bepaalde winkel deze camera: MV590. Hij kost daar slechts 360€
Ik ben een leek in camera's dus ik ben weinig met deze specs: http://www.canon.ru/engli...specification.asp?id=1102

kunnen jullie mij uw mening geven.
PS ik ga deze camera gebruiken om mijn vakantiereizen te filmen.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:50

Floor-is

5.2

Heb je al een beetje naar reviews gezocht? Google kan wat dat betreft hele leuke dingen doen ;)

Voor dat geld verwacht ik geen ubertop-masjien, maar echt slecht zal hij ook niet zijn.

Bericht hierboven

Verwijderd

Ik denk dat je eerst eens de reviews op de bekende sites moet bekijken en dan voor jezelf moet stellen of je het waar voor je geld vindt. Als je bij de voorwaarden voor het openen van een topic kijkt, zul je toch op een andere manier een topic openen. Verder vraag ik me af of je dit wel bij digitale fotografie moet zetten.

Verwijderd

Het is een videocamera... vaak krijg je op dat gebied voor hetzelfde geld méér als op digicam fotogebied.

Zie maar:
Optische zoom: 16x
Max Aperture: F/1.6
Image Stabilizer

Het lijkt me een videocamera die voor het standaard TV-werk zoals vakantiefilmen en dergelijke meer dan voldoet.

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt :)

Ik had op google gezocht naar "reviews canon MV590" en vond niets van reviews enkel drie sites ofzo

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:56

Verwijderd

Topicstarter
ja daar heb ik reeds gekeken, alle types van canon behalve deze ;)

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-02 09:02
Verwacht van het foto's maken niet al teveel.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Verwijderd

Met een Mini-DV maak je geen foto's.

Met een digicam maak je geen films.

(Behalve sporadisch, voor het leuke. Zo simpel is het.)

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is waar.

Ik kan niet wachten om een firewire poort en kabel te kopen en mijn eigen filmpjes te bewerken :)

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

ik ken de mv600 serie en de foto's zijn niet mooi (daar is ie ook niet voor bedoeld) maar de filmopnames wel.

www.casarodriguillo.com

Pagina: 1