Toon posts:

nx9010 klachten inventariseren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
L.s.

Ik heb de fout gemaakt een HP nx9010 aan te schaffen september 2003.

Ik heb het eerste 3 moederborden meegemaakt, nu heb ik een iets snellere gekregen. een 2.8 ghz, die effectief draait op 1.6 ghz.

De laptop van geregelt uit door de gfx kaart die erin zit.

Ik heb gemerkt dat meer mensen hier last van hebben.
Omdat er nogal moelijk gedaan wordt bij HP over het ruilen van een laptop, ook al heb ik een care-pack, wil ik graag klachen van andere inventariseren.
Hun claim is steeds, nee we kunnen u geen ander model geven, u bent de enige met deze klachten dus de nx9010 lijn is prima.

Ook problemen met 't apparaat? Hou me op de hoogte

Verwijderd

Hoi,

ik heb ook zo'n HP apparaat. Ik kon niet uit jouw mailtje halen waar je probleem zit, maar mijn laptop performt gewoon niet. Ben druk bezig te kijken waar het aan ligt. Grafisch lijkt er geen probleem te zijn

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 09:44 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Vreemd, op mn werk hebben we er een paar staan, daar krijg ik geen klachten over. maar dat is gewoon office gebruik etc.

zelf ben ik op dit moment ook aaan het kijken voor een NX9010 of een NX5000. maar ik had voordat ik dit las al een beetje de keus gemaakt voor een NX5000

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-01 21:58
ik heb geen problemen met mijn nx9010, enige wat niet snel is is 3D dingen als games, maar wat verwacht je van een radeon mobile 9100 met shared memory :P

maar normale taken kan hij prima hier (btw ik gebruik niet de HP installatiemeuk, gewoon de xp cd die ze er bij leveren van xp, niet die preinstallmeuk gebruiken)

• bruto
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11-2025

bruto

Druktemaker.

Wij hebben hier ook 2 van die ellende bakken.
Dingen zijn niet vooruit te branden. Enige waar ze nog redelijk uit de verf komen zijn bij pure berekenings taken.
Ik heb benchmarks gedraaid, en wat blijkt, dat ding heeft 0 cache voor de CPU. Het is dus gewoon een kale Celeron. Iemand een idee of je een andere processor in zo'n apparaat kan zetten? Of zit zoiets vast gesoldeert in een laptop? Alvast bedankt!

The more you know, the more you know you don't know.

Verwijderd

hier ook de nx9010 , helaas moeten we hier mee werken. Constant crashes , als ie in slaapstand gaat komt hij er niet meer uit dan moet hij worden herstart, elke bestaande driver geprobeerd en diverse windows installaties.

hij is lomp zwaar en trager dan een toshiba laptop die 500mhz trager is. buiten dat maakt hij ook nog flink herrie.

Deze problemen zijn dus schijbaar normaal deze tread gezien? ik ben aant kijken of er meer mensen zijn met deze problemen en als deze inderdaad hardwarematig zijn zal ik eens navragen of dit via garantie te vervangen/ruilen is tegen een fatsoendelijk apparaat.

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

Wij leveren vrij veel van deze laptops uit aan onze klanten/gebruikers.
Denk dat er nu zo rond de 50 in de organisatie werken.
Ik heb nog geen problemen mee gemaakt met crashende laptops, waarvan de videokaart de oorzaak is.
Wat wel klopt, is dat de laptops ontzettend veel lawaai maken, en ze idd niet bepaald vooruit te branden zijn (512Mb intern).
Wat nog zoiets onbegrijpelijks is, is dat de laptop bij gebruik van accu, gewoon op vol vermogen draait, en gebruikt dus geen Intel Speedstep meuk.
Verder hebben ze de neiging om erg heet te worden na een tijdje gebruiken.

Ps, de proc's zijn de normale desktop versie's, dus geen speciale laptop versie;s

[ Voor 7% gewijzigd door Diamon op 02-11-2004 23:51 ]

And The Only One

Pagina: 1