Toon posts:

HTFS Linux of andere OS

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Druk ben ik op zoek naar ondersteuning van HTFS.

Wat is het geval:

Ik heb een systeem met daarop OpenServer 5 van SCO. Hierop zit een wachtwoord, welke wij niet weten. De bedoeling is om het bestand /etc/passwd aan te kunnen passen. Maar aangezien wij geen root toegang hebben, noch toegang op het systeem zelf via welke andere OS ook, lukt dit nog niet.

Heeft iemand ideeën ?
Googlen heeft weinig oplossingen gebracht.
Mail naar: oplossing@mixnrg.nl

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 18:07:
Googlen heeft weinig oplossingen gebracht.
Googlen waarnaar?
Mail naar: oplossing@xxxxxx.nl
Mja, en dit doet wat mij betreft de deur een beetje dicht. Of je bent actief op een forum, of je bent 't niet. "Mail uw oplossingen maar naar wherever@bla.com want we zijn te lui om zelf nog terug te lezen en actief mee te denken met wat we gepost hebben", dat is dus niet de mentaliteit waar we op een forum als GoT op zitten te wachten. Een en ander is ook in de NOS policy - updated 01/04/03 te lezen.

Het zou nog wat anders zijn als je zelf ook actief anderen meehielp, maar aan je posthistory te zien is dat helaas bepaald niet het geval. Daarom gaat dit topic op slot, al is er verder niks mis met de vraag op zich (het zou wel handig zijn als je er bij zette welke sites je al hebt gevonden, dan komt niet iedereen daar nog een keer mee aanzetten).

Dit topic is gesloten.