Windows XP AMD64 versie, maar welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Ik heb sinds november een Athlon FX-5.1 64-bits computer alleen toen was de support voor Windows XP 64 zodanig slecht dat het niet te doen was. Inmiddels zijn we een half jaartje verder en zijn er al verschillende versies verschenen. De Windows XP AMD64 beta (niet verwarren met de, reeds final, 64 bits versie voor de Itanium) is al een lange tijd te downloaden op de microsoft site (gratis).
Ik kreeg te horen van een vriend dat ik beter bij emule '1 van de vele' versies kon downloaden, is dit waar? en zo ja, waar moet ik op zoeken?
Ik heb allemaal A-merk spul in me kast zitten:
Asus 9800XT
Asus SK8N bord (met sound/raid onboard)
3Com Gbit nic
Dus 64 bits drivers zijn hier denk ik wel van te krijgen. Dit is toch een vereiste voor windows XP AMD64?

Wat raden jullie me aan om nu te doen? Welke 'build' moet ik hebben van de XP AMD64 beta?

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
je moet wachten tot de officiële versie er is ;)

op veel p2p netwerken vind je inderdaad recentere builds (hoger nr=recenter) dan degene die "openbaar" op de MS site staat, maar het gebruik daarvan is voorbehouden aan mensen met msdn subscriptie, of zelfs alleen de geselecteerde testers. Anders is het illegaal.

En drivers zullen idd waarschijnlik je eerste struikelbok zijn; die zijn nog bijna niet te vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door the_stickie op 02-06-2004 18:08 ]

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:39

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

er is een officiele te downloaden op de microsoft site. dit wist je al.
moest je je effe registreren, en dan kon je hem gratis binnentrekken.

ik heb hem ook getest, en hij werkt perfect. maar inderdaad zoals eerder gezegd: een officiele versie is veel beter.

.. laat de rest maar zitten. harde dubbelpost. ik maak er weer een zootje van.

[ Voor 40% gewijzigd door powerflux op 02-06-2004 18:08 ]

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:07

momania

iPhone 30! Bam!

Hier loopt al een aardig topic over met genoeg info Windows XP 64-Bit Edition preview gratis download

;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.