Ik heb sinds november een Athlon FX-5.1 64-bits computer alleen toen was de support voor Windows XP 64 zodanig slecht dat het niet te doen was. Inmiddels zijn we een half jaartje verder en zijn er al verschillende versies verschenen. De Windows XP AMD64 beta (niet verwarren met de, reeds final, 64 bits versie voor de Itanium) is al een lange tijd te downloaden op de microsoft site (gratis).
Ik kreeg te horen van een vriend dat ik beter bij emule '1 van de vele' versies kon downloaden, is dit waar? en zo ja, waar moet ik op zoeken?
Ik heb allemaal A-merk spul in me kast zitten:
Asus 9800XT
Asus SK8N bord (met sound/raid onboard)
3Com Gbit nic
Dus 64 bits drivers zijn hier denk ik wel van te krijgen. Dit is toch een vereiste voor windows XP AMD64?
Wat raden jullie me aan om nu te doen? Welke 'build' moet ik hebben van de XP AMD64 beta?
Ik kreeg te horen van een vriend dat ik beter bij emule '1 van de vele' versies kon downloaden, is dit waar? en zo ja, waar moet ik op zoeken?
Ik heb allemaal A-merk spul in me kast zitten:
Asus 9800XT
Asus SK8N bord (met sound/raid onboard)
3Com Gbit nic
Dus 64 bits drivers zijn hier denk ik wel van te krijgen. Dit is toch een vereiste voor windows XP AMD64?
Wat raden jullie me aan om nu te doen? Welke 'build' moet ik hebben van de XP AMD64 beta?