Ik ben op zoek naar een simpele laptop. Het enige wat ik er mee wil doen is aan mijn scriptie of iets soortgelijks werken, als ik in de trein zit, met lekker weer buiten wil zitten of als mijn vriendin de computer nodig heeft.
Scriptie maak in WinEdt, af en toe zal ik 'm LaTeXen maar dat mag best even duren. Waarschijnlijk gebruik ik toch of een X11-Linux-equivalent ervan als ik er Debian op ga zetten.
De systeemeisen die ik zelf een beetje bedacht heb zijn
- hij moet in goede staat verkeren
- minimaal een pentium of gelijkwaardige processor
- 500 MB harddisk
- een accu die het minimaal 1.5 uur volhoudt.
- hoeft geen software bij te zitten (liever niet ivm prijs)
Ik heb er zo'n 50 à 75 euro voor over, ik heb er niet het geld voor over om voor zo'n 300 à 400 euro een nieuwe te kopen.
Zijn dit redelijke eisen voor een laptop, en zou ik voor zo'n bedrag zoiets kunnen krijgen?
Scriptie maak in WinEdt, af en toe zal ik 'm LaTeXen maar dat mag best even duren. Waarschijnlijk gebruik ik toch of een X11-Linux-equivalent ervan als ik er Debian op ga zetten.
De systeemeisen die ik zelf een beetje bedacht heb zijn
- hij moet in goede staat verkeren
- minimaal een pentium of gelijkwaardige processor
- 500 MB harddisk
- een accu die het minimaal 1.5 uur volhoudt.
- hoeft geen software bij te zitten (liever niet ivm prijs)
Ik heb er zo'n 50 à 75 euro voor over, ik heb er niet het geld voor over om voor zo'n 300 à 400 euro een nieuwe te kopen.
Zijn dit redelijke eisen voor een laptop, en zou ik voor zo'n bedrag zoiets kunnen krijgen?