9800-pro V-mod problems

Pagina: 1
Acties:

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Oke ik dacht ff een aparte topic te maken voor de mensen die ook problemen hebben met de v-mod, en dan dan gaat et hierom. Ik heb dus een v-mod gpu en mem gedaan, maar wat nou et raare is, als ik men gpu mod aan zet krijg ik een hele zooi mem atrifacts. Ik ben hier al een heeeel tijd mee bezig om uit te zoekn waar et nou aan kan liggen. Ik heb ook een XT bios derin gegooit, en dan krijg ik geen artifacts. Moet je wel de juiste bios hebben anders krijg je et alsnog. Maar daar doen bijna alle 256 MB versies et alleen, ik had een 128 MB versie waarmee die et ook mee dee, maar die ben ik helaas kwijt shit zooi. Nog wel een bios gekregen van een andere gast, Maar dan krijg ik opeens van die schaduw problemen ofzo. terwijl et GEEN 256 mb bios is :|, maar om op et onderwerp terug te komen, Heb ik laast ook best wat vaags ontdenkt.

ff gegevens:
gpu:458Mhz op 1.99V
mem:391Mhz op 3.09V

Met deze snelheid draait die goed als je de juiste bios hebt van XT, als ik men normale pro bios derin flasht, dan krijg ik als ik men gpu mod an zet heeeel veel mem artifacts. maar dan wat ik zo raar vind, Als ik nou met de bios van XT waarmee die et met deze snelheden wel doet men mem wat lager zet, dan krijg ik opeens ook weer mem artifacts. Ga ik nog wat lager word et erger tot dat ik bij de snelheid kom waarmee je ongeveer met stockkoeling kan halen. Dat is toch vaag? Of heb ik dat nou verkeerd? Ik had laast een gast ontmoet die et zelfde probleem had. En der zullen heus wel meer mensen zijn die daar last van hebben. Dus weet iemand de oplossing dervan?

[ Voor 5% gewijzigd door zBEASTORz op 02-06-2004 18:32 . Reden: beter leesbaar?? ;) ]

Blaad

Verwijderd

Schrijf eens nederlands...gast :/ Et is nameluk supah irritant lezuh, weet je.. :+

Ik snap je probleem ook niet. Heb je nou problemen met een bios of met een V-mod? Want de title zegt Vmod, maar jij begint een heel verhaal over een bios :?

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Ik hoop dat et zo wat duidelijker is,

Blaad

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
hoe heb je die mod gedaan? heb je over de mod zelf niet wat info :) ik wil ook een volt mod doen op 9800 pro

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 16:55
is een topic over:

[rml][ OC |Volt-MOD] Radeon 9800 Non Pro > Pro[/rml]

Kijk daar maar eens rond.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....