Toon posts:

Ravenshield gameserver!

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om een gameServer voor RainbowSix Ravenshield..! ik wil op mn notebook een server laten draaien...maar ik heb geen idee hoe en waar ik moet beginnen!

Notebook:
evoN600c, p3 1200mhz
20gb, 256mb
Windows Xp pro

Netwerk:
Kabel/Lan essent @home
Router: Linksys draadloos

in het spel zelf zit een menu om een Server te maken maar dit werkt niet ivm met mn router!

kan iemand me helpen om een servertje op te zetten? |:( |:(

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30
RainbowSix TCP 2436
RainbowSix TCP 2437
RainbowSix TCP 2438
RainbowSix UDP 2436
RainbowSix UDP 2437
RainbowSix UDP 2438

Waarschijnlijk.

Verwijderd

Topicstarter
lmao...sorry sorry! niet te snel..was vergeten te zeggen dat ik een Leek op het gebied van servers en routers ben!

Verwijderd

in de readme van Ravenshield staat een duidelijke handleiding. dus dit topic kan dicht.

Verwijderd

Topicstarter
plex dat is klets..ik zeg toch doormiddel van een router werkt dit niet dus ik moet het anders doen!!!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dan moet je bepaalde (zie boven) poorten mappen. Zie ook Het Grote Poortmappingsverhaal

• Icey
Wat voor router heb je? Dan kan ik wel helpen, het is relatief makkelijk :).

Voor de mensen die nu nog faq/zoek/slotje willen roepen, laat het eventjes achterwegen, we weten het nu allemaal, jullie kunnen opzoek naar een ander topic om posts te scoren. help hem dan op ze minst.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je...Icey!

router is: Linksys Wireless acces point Router with 4-port switch!

• Icey
Het ligt er een beetje aan welk type router je presies, heb, in geval van de befw11s4 kom je uit op:

inloggen op de router

tabblad geavanceerd

kopje 'forwarding'

en het volgende invoeren:

Afbeeldingslocatie: http://www.i-cey.net/got/portmap.jpg

Ipadres moet je je eigen ip nummer van jou computer intikken, of van de server, in ieder geval waar de server dus op draaid ;) in mijn geval thuis zou het 10.0.0.10 worden, in jou gevan staat er waarschijnlijk iets van 192.168.1.10 ofzo.

Als je niet weet wat jou ipadres is moet je ff een gil geven.

[ Voor 40% gewijzigd door Icey op 02-06-2004 17:42 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Icey schreef op 02 juni 2004 @ 17:41:
Het ligt er een beetje aan welk type router je presies, heb, in geval van de befw11s4 kom je uit op:

inloggen op de router

tabblad geavanceerd

kopje 'forwarding'

en het volgende invoeren:

[afbeelding]

Ipadres moet je je eigen ip nummer van jou computer intikken, of van de server, in ieder geval waar de server dus op draaid ;) in mijn geval thuis zou het 10.0.0.10 worden, in jou gevan staat er waarschijnlijk iets van 192.168.1.10 ofzo.

Als je niet weet wat jou ipadres is moet je ff een gil geven.
Precies :)

Hiermee zou het moeten lukken. Voor extra info kun je eventueel nog Het Grote Poortmappingsverhaal inkijken, of de manual van je router :)

Succes !

Verwijderd

Voor de mensen die nu nog faq/zoek/slotje willen roepen, laat het eventjes achterwegen, we weten het nu allemaal, jullie kunnen opzoek naar een ander topic om posts te scoren. help hem dan op ze minst.
En daar ben ik het volledig mee eens. Hou je uit het topic als je niets toe te voegen hebt.

Hoe dan ook; voor dit soort dingen hebben wij een search en FAQ waarin veel punten uitgelegd worden: Het Grote Poortmappingsverhaal

Daarmee, en met uitleg van Icey, moet je er uit kunnen komen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.