Toon posts:

[XP] Kan Mediafiles niet delete/hernoemen etc.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn gedownloade media ( MP3, JPG`s etc.. ) wil verplaatsen naar een andere map,
gaat dat wel goed, maar kan ik bijv. mijn mp3 niet afspelen omdat hij dan een foutmelding geeft. ( in Windows Media Player )
Ook kan ik de naam niet meer wijzigen, dan krijg ik dit:

Kan de naam ..... niet wijzigen. De toegang is geweigerd.
Controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is.

Niet alleen kan ik dan de naam niet meer wijzigen, niet meer afspelen etc, ik kan het bestand ook niet meer weggooien.
Mijn schijf zit zeker niet vol ( 100 G over ). Het bestand is niet in gebruik volgens CTRl Alt Del.

Ik gebruik Windows XP, Windows Media Player ( nieuwste versie, volledig updated ), mijn download programma is DC ++.
Volgens mij is dit onstaan nadat ik nieuwe 5.1 boxen geplugd heb en nadat ik een nieuwe soundcard van Sweex
( overigens zonder succes ) geinstalleerd hebt. De soundcard zit er nu niet meer in en
de computer is al terug naar fabrieksinstellingen gegaan.

Wat moet ik hier aan doen ??
Ligt het aan mijn instelling en zo ja waar moet het veranderen.

Alvast bedankt!

Verwijderd

inloggen in safe mode en zien of je dan wel de bestandjes kan verplaatsen (deleten).

Als je daar dan toch bent doe eens een scan op virussen

Verwijderd

Probeer inderdaad eens in veilige modus het bestand te verwijderen. Dit werkt over het algemeen meestal goed. Anders zou je nog eens kunnen proberen om via de command het bestand te hernoemen of te verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
Maar afspelen is dna nog steeds een probleem!