[64bit] past het??

Pagina: 1
Acties:

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 19:16
hoi, ik had een vraag. Ik moet straks voor mijn school een toppie aanschaffen. Mijn oog was gevallen op deze

http://www.pcsnel.nl/inde...ductid=7975&source=kelkoo

zoals jullie zien is het een 3000+ 64 bit proccessor.

Mijn vraag is, wat voor soort proccessor is dit? (duhh 64 bit }:O), ik bedoel welke socket, is het gewoon hetzelfde als op een 'standaart' moederbord?

In GoT heb ik niks kunnen vinden. ik stel deze vraag omdat ik op tweakers.net bij de pricewatch en dan cpu, ook geen aparte 64bit proccesoren zag staan.

ik hoop dat jullie het weten:)

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03-2025

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik zet m'n geld in op Socet 754 maar ik ben eigenlijk nieuwsgierig waarom dit voor jou intressant is?? (laptop)

En de Athlon64 wordt wel degelijk los verkocht.
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/46/top
Eerste 11 in de pricewatch :+

[ Voor 21% gewijzigd door Glashelder op 02-06-2004 16:40 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Dr Pro
ze worden wel los verkocht, maar ik zag geen aparte staan vooor een laptop:)-->mocht ik ooit gaan upgraden.

ty for the fast replies

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:47

The Bad Seed

Chaotic since 1983

laptop processors zitten bij mijn weten praktisch altijd gewoon vastgesoldeerd...
Sockets zijn enkel verspilling van ruimte in een laptop. :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:19
Laptop proc verwisselen kun je 9 van de 10x vergeten.
Upgraden in lappies is sowieso vaak een hel

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Dr Pro
oww...... :( dat wist ik dus niet:(. najaahh, daarom koop ik ook maar die 64 bit dan:) ben ik er in een keer vanaf. thanks for the help peepzz

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kijk ook eens naar de pentium-m of Athlon-m. Ik weet niet waar je hem voor wil gaan gebruiken maar als het gewoon tekstverwerken enzo is heb je helemaal geen 3000+ nodig. Als je hem nodig hebt voor PS ed is het een ander verhaal.

Als ik jou was zou ik ff deze faq lezen: Technische laptop documentatie

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:56
Ik wil zelf ook een 64-bit laptop gaan kopen, maar weet niet of ik die power eigenlijk allemaal gebruik. Waarom zou je eigenlijk precies een amd64 moeten kopen? Ik heb zelf ook iets van, ik wil niet binnen een paar jaar een nieuwe laptop kopen, en aangezien het straks wel een nieuwe 64 bit standaard zal worden..........Waaromzou ik een centrino (32-bit) kopen als ik weet dat het allemaal 64-bit zal worden. Ik gebruik mijn laptop oa. als: desktop replacement, redelijk om te gamen, DVD films, maar ook veel internet en office, ook zal ik hem regelmatig mee hebben in de trein en op de Universiteit ( ook al heb ik voor mijn opleiding geen laptop nodig). Kan ik met wat ik ermee wil doen beter voor een 15.4 of een 15 inch scherm gaan?

[ Voor 42% gewijzigd door greenlizzard op 03-06-2004 15:51 ]

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Je kan een AMD64 ook kopen omdat deze beschikt over Cool&Quiet maarja een Athlon-M of een Pentium (4)-M heeft dat ook

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Pagina: 1