Toon posts:

[Far Cry] Na nieuwe windows niet meer lopen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb windhoos opnieuw geinstalled en nu wil far cry niet meer lopen,
heb al een ander bericht over dit gezien en heb al dat bestand waar hij nog steeds om vraagt in de system en system32 folders in windows gezet.
heb ook patch geinstalleerd na die regfix voor die patch geinstalleert te hebben ingevoegd maar nu doet ie t ook nog niet.
mischien helpt een reg van iemand wel, dus als iemand zn reg hier zou willen posten ofzo of een adnere oplossing geven (ik heb de installatiecd niet meer)

Edit: Het bestand is MSVCR71.dll

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 16:12 ]

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

UTM

Drivers voor moederbord geinstalleerd? Direct X 9 geinstalleerd?
heb al een ander bericht over dit gezien en heb al dat bestand waar hij nog steeds om vraagt in de system en system32 folders in windows gezet.
Om welk bestand gaat het hier?
edit:
Edit: Het bestand is MSVCR71.dll
Tsjah, ik raad toch een nieuwe install aan. Mischien heb je dit bestand uiteindelijk wel goed, maar heb je straks weer een ander bestand nodig. Daar kom je dus niet veel verder mee

Het is btw: Windows en geen windhoos :/

[ Voor 99% gewijzigd door UTM op 02-06-2004 16:15 ]

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ok, je hebt windows opnew ge-installed maar Far Cry niet ?
Zo ja, dan mist ie natuurlijk register instellingen etc.
Sommige games maakt dat niet uit maar Farcry blijkbaar wel.
Gewoon ff re-installen.

/ahh heb die laatste regel niet gezien..
Hoezo heb je de cd niet meer ? Soms van een lan geleeched ofzo ? Dan mag dit topic niet.

[ Voor 25% gewijzigd door KillerAce_NL op 02-06-2004 16:10 ]

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ten eerste kun je het woord "Windhoos" hier beter niet gebruiken, sommige Windows-fundamentalisten voelen zich daar bij op de teentjes getrapt ;).

Heb je al gekeken of je je keys wel goed hebt gebind? En heb je misschien een joystick aangesloten die toevallig roet in het eten gooit?

Verwijderd

Topicstarter
nope no joystick, oke en nee hoor ik heb de cd gwoon 'kwijt' goed? :P
Keys goed hebt gebind??

Verwijderd

Topicstarter
nou komt dr nog iemand met n idee?

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 16:54:
nou komt dr nog iemand met n idee?
Sorry hoor, maar dit vind ik nogal vreemd overkomen. Bovendien zou je toch moeten weten dat het kicken van je topic binnen 24 uur niet is toegestaan.

Met het checken van je binds bedoel ik het nakijken van je controls in het configuratiescherm van Far Cry: kijk dus of "W" als lopen ingesteld staat, bijvoorbeeld.

Overigens lijkt een re-install van Far Cry mij ook het beste.

[ Voor 9% gewijzigd door Genghis Khan op 02-06-2004 19:38 ]

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

die DLL is van het .NET framework, die al geinstalleerd van windows update ?

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Verwijderd

Als je de installatie CD niet meer hebt, dan moet je of terug naar de winkel of Ubisoft Nederland weten te overtuigen dat je het echt gekocht hebt. Heb je hem niet legaal? Dan is het gewoon jammer.

Zeker met een instelling als "nou komt dr nog iemand met n idee?" kun je het hier mooi vergeten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.