Toon posts:

Win 2003 Server VLAN maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mensen,

Ik ben pas bezig met me servertje opbouwen en dit is de eerste keer dat ik in aanraking kom bij het maken van VLANS. Hoe of waar doe ik dit.

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-05 14:46
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 16:00:
mensen,

Ik ben pas bezig met me servertje opbouwen en dit is de eerste keer dat ik in aanraking kom bij het maken van VLANS. Hoe of waar doe ik dit.
inloggen op de switch en daar de poorten toewijze aan verschillende vlan's
heeft niks met je os te maken

Verwijderd

heb je een managable switch...? je kan het veranderen in het switchmenu.. verder zou ik het zo echt niet weten...

Verwijderd

Topicstarter
---------------------------------------------------------------------------------------------------
In Windows 2003 server moet je bij Sites en services iets doen waarbij de je dus de software van deze OS moet gebruiken. Ik wist al dat ik via de switch de VLANS kan aanspreken maar dan moet je wel iets ergens aanmaken alleen ben ik er nog niet uit hoe en waar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 16:06:
---------------------------------------------------------------------------------------------------
In Windows 2003 server moet je bij Sites en services iets doen waarbij de je dus de software van deze OS moet gebruiken. Ik wist al dat ik via de switch de VLANS kan aanspreken maar dan moet je wel iets ergens aanmaken alleen ben ik er nog niet uit hoe en waar.
[...]

Wat voor een switch is het precies...? :X

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 16:21:
[...]

[...]

Wat voor een switch is het precies...? :X
het is geen switch maar een hub dus daarbij gaat het niet lukken. denk ik zo

type hub:
Farallon
Fast starlet Dual Speed Hub/8