Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

t-mobile abbo verlengen en nieuwe tel uitkiezen

Pagina: 1
Acties:

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:16

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Topicstarter
ik akn binnekort mijn t-mobile (oude ben 30 min per maand) abbo verlengen en mag hierbij natuurlijk een nieuwe tel (gratis) uitkiezen, nu had ik al gebeld met t-mobile en de aardige dame aan de andere kant van de lijn vertelde mij dat ik beter in een winkel kan kijken en daar opperen over het verlengen van het abbonement en een nieuwe tel omdat ik daar dan veel meer keus zou hebben. (bij t-mobile zelf alleen een nokia 3410 ofzo)

welke keuzes zou ik nu allemaal kunnen hebben?, heb al wat gezocht op internet maar daar werd ik niet veel wijzer van, ook op sites zoals belcompany enzo weinig te vinden.

heeft een van jullie hier meer info over of net zelf zijn abbo verlengt? (dus welke telefoons zou ik allemaal (gratis of tegenover weinig bijbetalen kunnen krijgen?)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:16

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Topicstarter
die site kende ik nog niet bedankt (en wat een snelle reactie :) )

kan alleen niks vinden over telefoons bij het verlengen van een abbo op die site.

[ Voor 40% gewijzigd door Rubman op 02-06-2004 15:23 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-11 19:44
Als je via een winkel verlengt krijg je gelijk de nieuwe voorwaarden (dus met 5 ct starttarief buiten je bundel). Ik heb verlengd via t-mobile zelf en heb dus mijn oude tariefstructuur behouden. (Heb nu een t-mobile150 '01).

Het eerste aanbod dat ze me deden leek helemaal nergens op: heel veel bijbetalen voor het toestel dat ik wilde, en ook bij mij niet veel toestelen gratis. Daar wilde ik niet op ingaan, want via internet had ik al betere aanbiedingen gezien. Na een week of twee werd ik gebeld door t-mobile met de vraag wat ik van hun aanbod vond. Na uitleggen dat ik het aanbod niet aan zou nemen, ivm andere betere aanbiedingen (beetje in het midden gelaten via welke aanbieder), kwam hij opeens met een aanbod dat wel acceptabel was (60,- bijbetalen ipv 160,-)

Je moet dus vooral niet op hun eerste aanbod ingaan, je kan er waarschijnlijk wel iets beters uithalen. Als je nu ook al een starttarief hebt buiten de bundel, zal het waarschijnlijk niet heel veel uitmaken...

• ElisabethM
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dan moet T-Mobile je wel terugbellen....
Bij mij deden ze dat niet (ik kreeg ook een slecht aanbod) en daarom zit ik nu bij Orange

Verwijderd

www.gsmplaza.nl, hier kun je een compleet overzicht vinden onder het kopje verlenging.
Pagina: 1