ik akn binnekort mijn t-mobile (oude ben 30 min per maand) abbo verlengen en mag hierbij natuurlijk een nieuwe tel (gratis) uitkiezen, nu had ik al gebeld met t-mobile en de aardige dame aan de andere kant van de lijn vertelde mij dat ik beter in een winkel kan kijken en daar opperen over het verlengen van het abbonement en een nieuwe tel omdat ik daar dan veel meer keus zou hebben. (bij t-mobile zelf alleen een nokia 3410 ofzo)
welke keuzes zou ik nu allemaal kunnen hebben?, heb al wat gezocht op internet maar daar werd ik niet veel wijzer van, ook op sites zoals belcompany enzo weinig te vinden.
heeft een van jullie hier meer info over of net zelf zijn abbo verlengt? (dus welke telefoons zou ik allemaal (gratis of tegenover weinig bijbetalen kunnen krijgen?)
welke keuzes zou ik nu allemaal kunnen hebben?, heb al wat gezocht op internet maar daar werd ik niet veel wijzer van, ook op sites zoals belcompany enzo weinig te vinden.
heeft een van jullie hier meer info over of net zelf zijn abbo verlengt? (dus welke telefoons zou ik allemaal (gratis of tegenover weinig bijbetalen kunnen krijgen?)
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken