Als ik een document open met excel is deze helemaal grijs. Ik zie niet eens een vel voor me, alleen een grijs vlak. Ik heb al geprobeerd de videodrivers te updaten, omdat dit ook al een een probleem bij me had opgelost met word. maar, nu zit ik dus met excel. Weet iemand misshcien wat ik hier aan kan doen?
Al eens op nieuwe document geklikt ?
Zie ondertitel
ow ja, in dit document staat heel belangrijke info!
Het werkt ook wel ibj andere pc's maar niet bij deze waar hij het wel zou moeten doen.
Het werkt ook wel ibj andere pc's maar niet bij deze waar hij het wel zou moeten doen.
Verwijderd
Ik zou graag nog een keer willen vragen of hier mensen ervaring mee hebben. Ik ben het namelijk ook tegen gekomen. Als ik excel niet open heb staan en ik klik op een excel document opent hij de documenten grijs.
Iemand een idee?
Ik heb overigens office 2003
Iemand een idee?
Ik heb overigens office 2003
Kan je dat niet net zo oplossen als bij Word:
normal.dot (maar dan die van Excel) weggooien ?
normal.dot (maar dan die van Excel) weggooien ?
Eerst het probleem, dan de oplossing
Verwijderd
Naar mijn mening heeft excel geen normal.dot, als dit wel zo is zou ik graag willen weten waar hij staat. De enige normal.dot die ik ken is die van word.
Voor nagenoeg elke Office app is er een default sjabloon.
Voor excel is dit "Excel11.xlb", te vinden onder %userprofile%\Application Data\Microsoft\Excel (default locatie dus). Het heeft in een enkel geval wel nut om deze te verwijderen. Er wordt dan, net als bij Word, gewoon een nieuwe aangemaakt nadat Excel afgesloten wordt.
Voor excel is dit "Excel11.xlb", te vinden onder %userprofile%\Application Data\Microsoft\Excel (default locatie dus). Het heeft in een enkel geval wel nut om deze te verwijderen. Er wordt dan, net als bij Word, gewoon een nieuwe aangemaakt nadat Excel afgesloten wordt.
Pagina: 1