Toon posts:

Silverstone LC03 case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of ik in de buurt van Utrecht ergens de Silverstone LC03 case kan bekijken? Er zijn tot nu toe niet zo heel veel winkels die ze verkopen.

Ik zou die case graag willen gebruiken voor m'n HTPC, maar wil kijken of ik alle spullen er wel in kwijt kan. Vandaar dat ik hem een keer goed wil kunnen bekijken.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Mwah, niet echt. Zijn dat echt de enige winkels die Silverstone cases hebben? Jammer.

Zit heel erg te twijfelen of ik wel zo'n case moet nemen, want de HTPC die ik wil bouwen moet ook als server dienen. Vandaar dat ik er in elk geval een RAID systeem met 2 harde schijven in wil hebben. En dan waarschijnlijk nog een losse schijf voor videodata.

En ik zit me een beetje af te vragen of daar wel ruimte voor is, want op plaatjes ziet het er niet ruim uit. Ben niet vies van creatieve oplossingen, maar de ruimte moet er in de basis natuurlijk wel zijn!

Verwijderd

Ik krijg hopelijk volgende week een LC03 en een LC04 binnen. Woon in Oisterwijk.