Toon posts:

1280*720 DVI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel op zoek naar een VGA kaart die native (dus zonder powerstrip e.d.) 1280*720 op DVI kan uitsturen. Heb hier nog een oude 3D prophet liggen waarvan blijkbaar de DVI uitgang kapot is.

Op de sites van de verschillende merken vind ik bijna altijd enkel de max res. Dus niet de andere res.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:25
Mijn geforce 3 met analoog uit ondersteunt gewoon 1280*720. Denk dat iedere kaart dat wel ondersteunt :Y).

Verwijderd

Topicstarter
Termi schreef op 02 juni 2004 @ 15:12:
Mijn geforce 3 met analoog uit ondersteunt gewoon 1280*720. Denk dat iedere kaart dat wel ondersteunt :Y).
Als Native toch niet. Heb hier aan aantal (iets oudere) kaarten getest. Tot nu toe maar 1 waarbij het lukt. Maar daar werkt de DVI niet.

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Tsja, al die resoluties zijn niet "native", er bestaan geen native resoluties voor videokaarten. Die zitten gewoon in de drivers, en die kun je eventueel ook handmatig toevoegen. Verder hoef je powerstrip maar 1 keer op te starten om hem op die resolutie te laten staan. Daarna hoef je hem nooit meer aan te zetten.

Ik heb het ook 1 keer ingesteld voor 768x576 voor m'n TV en bij een vriend 964x544 voor een beamer, allemaal "native" (:?)

[ Voor 9% gewijzigd door OnTracK op 03-06-2004 10:25 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.