[W2K] RunDLL wat kan ik verwijderen uit registry?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-05 17:38

Naboo

#WINNING!! DUH!

Topicstarter
Bij het opstarten blijft mijn computer steeds om bridge.dll zeuren.

Dat bestand is verwijderd omdat het een Trojan is. Nu staat alleen nog in me registry dat ie geladen moet worden, maar dat gaat dus niet en krijg ik elke keer een foutmelding.

Dus ik heb in me registry gezocht en nu wilde ik weten wat ik precies weg kan halen, zonder problemen te verergeren.

Zie printscreen:

Afbeeldingslocatie: http://www.davidbowie.com/users/Marillion/bridgedll.jpg

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Verwijderd

Ja natuurlijk je moet ook dat rundll moet je weghalen want nu probeert hij hem te vinden terwijl dat niet kan. Weg halen dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 13:36 ]

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-05 17:38

Naboo

#WINNING!! DUH!

Topicstarter
dus de complete RUNDLL kan verwijderde worden?

* Naboo heeft fijn een nieuwe harde schijf en extra geheugen besteld en gaat volgende week fijn een complete clean install doen :)

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah.. er is maar 1 manier om erachter te komen toch? Dit lijkt me eerlijk gezegd vrij basic.. Hij zeurt dat hij een dll wil laden die je zelf hebt verwijderd; wat kan er nog foutgaan als je de aanroep ook verwijderd? Verder mogen spyware problemen in het vervolg in BV :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.