Ervaring extern Systeembeheer omgeving Maastricht (Limburg)

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• MrX_Cuci
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-02 17:13
Mijn heren en dames,

Ik heb op dit moment een parttime baantje bij een Call Center. Ze zijn niet tevreden met het huidige bedrijf dat het systeembeheer voor ze doet. Is er misschien iemand die een extern bedrijf op contract basis kent waarvan jullie zeggen dat je daar erg over te spreken bent? Liefst uiteraard in omgeving Maastricht. Ze hebben hier 0,0 verstand van computers. Wegens contractuele verplichting kan ik niet de structuur van het netwerk hier beschrijven, maar dat snappen jullie vast. Ik probeer via deze topic de ervaringen met verschillende bedrijven te inventariseren. Er zijn namelijk zoveel ICT bedrijven op dit moment. Misschien hebben jullie ook nog enige tips voor me waar ik op moet / kan letten.

[ Voor 20% gewijzigd door MrX_Cuci op 02-06-2004 13:36 ]

Verwijderd

Volgens mij zijn er ICT bedrijven in overvloed die zo'n klusje in deze tijden met beide vuisten aanpakken.

Gevalletje Gouden Gids, denk ik.

Verwijderd

eehm werving is niet toegestaan.. wel weet ik toevallig dat ze om stageplaatsen staan te springen op HSZuyd voor netwerkvolk en proggers misschien dat je daar es kunt proberen, ben je iig al een halfjaar onder de pannen

• MrX_Cuci
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 13:35:
wel weet ik toevallig dat ze om stageplaatsen staan te springen op HSZuyd voor netwerkvolk en proggers misschien dat je daar es kunt proberen, ben je iig al een halfjaar onder de pannen
Een stagair lijkt me hier niet zo handig. Er is hier namelijk niemand die hem kan begeleiden. Ik zit zelf ook op HSZuyd....Het is weliswaar een leuk project voor een stagair, maar zonder begeleiding zie ik de bui nu al hagen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 13:35:
eehm werving is niet toegestaan.. wel weet ik toevallig dat ze om stageplaatsen staan te springen op HSZuyd voor netwerkvolk en proggers misschien dat je daar es kunt proberen, ben je iig al een halfjaar onder de pannen
Dat zegt hij niet hij zoekt geen baan hij zoekt een bedrijf dat de ICT van het bedrijf waar hij werkt kan overnemen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 13:40:
[...]

Dat zegt hij niet hij zoekt geen baan hij zoekt een bedrijf dat de ICT van het bedrijf waar hij werkt kan overnemen.
Dit is inderdaad werving. Erg handig is het ook niet, want als ik nou een beheer-toko had, dan had ik die hier nu de hemel in geprezen.

• MrX_Cuci
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 13:42:Dit is inderdaad werving. Erg handig is het ook niet, want als ik nou een beheer-toko had, dan had ik die hier nu de hemel in geprezen.
Ik zie dit niet als werving. Ik probeer er alleen achter te komen wat jullie ervaring is met verschillende bedrijven. Uiteindelijk zal ik niet de knoop doorhakken om een bedrijf aan te nemen. Ik probeer vanuit deze topic wat bedrijven bij elkaar te krijgen waar wel goede ervaring mee is. Er zijn namelijk zoveel bedrijven. Over het handjevol bedrijven wat ,hopelijk, in deze topic zal komen te staan ga ik in ieder geval meer proberen te weten te komen. Al met al lijkt dit mij een goede basis.

Ik weet boevendien uit eigen ervaring dat het bedrijf waar ze nu mee werken niet veel soeps is. Daar zijn ze nu zelf ook achter. (Ik werk hier nog niet zo lang)

[ Voor 14% gewijzigd door MrX_Cuci op 02-06-2004 14:09 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:56

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

MrX_Cuci schreef op 02 juni 2004 @ 13:54:
[...]
Ik zie dit niet als werving. Ik probeer er alleen achter te komen wat jullie ervaring is met verschillende bedrijven.
Helaas voor jou, zie ik dit toch echt als werving;

Uit de FAQ:
Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.