Ik heb dus een pagina waarop ik mijn hele lijst met dvd's films bijhoud. Ik wil dit zo maken dat wanneer ik op de titel klik ik alle details die in mijn mysql database staan worden geopend. Mijn huidige versie (werkend) staat op http://collection.godjira.net/dvd.php. Wanneer je bij deze op de link klikt krijg je alleen een afbeelding van de dvd te zien, maar die pagina die die afbeelding laat zien ben ik dus aan het wijzigen. Hieronder staat de code van deze pagina. Ik heb op mijn site een test pagina gemaakt om tests uit te voeren, die is te vinden onder http://collection.godjira.net/test/dvd.php. Wanneer je nu op de link klikt komt dus de onderstaande foutmelding:
Parse error: parse error, unexpected $end in D:\website\www\collection\test\details_dvd.php on line 79
Ik snap er niks van, hieronder staat de code van de desbetreffende pagina:
Lijn 79 bevat dus </html>, maar wat is daar dan fout aan, ik snap dat niet helemaal. Ben niet super goed in php, maar volgens mij is de bovenstaande code wel in orde (correct me if I'm wrong, and I probably am, otherwise I wouldn't get this error.
Iemand enig idee? Ik ben nu al twee dagen bezig en kan niets vinden (ben waarschijnlijk gewoon dom, maar goed
).
Parse error: parse error, unexpected $end in D:\website\www\collection\test\details_dvd.php on line 79
Ik snap er niks van, hieronder staat de code van de desbetreffende pagina:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
| <?php include ("sqlconnect.php"); $db = mysql_connect($db_hostname,$db_user,$db_password); mysql_select_db($db_database); if (isset($_GET["type"])){ $type = $_GET["type"]; } else { $type = "geen"; }if (isset($_GET["image"])){ $image = $_GET["image"]; } else { $image = "geen"; } ?> <html> <head> <style type='text/css'> body { background-image: url('images/<?php echo $type ?>.jpg'); background-repeat: no-repeat; background-position: center center; background-attachment: fixed } </style> <link rel='stylesheet' type='text/css' href='main.css'> <?php $currentdate = date("Y-m-d"); while ($data = mysql_fetch_assoc($sqlread)) { $titel = $data["Titel"]; $uitgever = $data["Uitgever"]; $regisseur = $data["Regisseur"]; $release = $data["Uitgave datum"]; $discs = $data["Discs"]; $formaat = $data["Formaat"]; $audio = $data["Audio"]; $oms = $data["Omschrijving"]; $data = explode ("-", $release); $afb = stripslashes($image); $afb = str_replace("'", "%27", $afb); $afb = str_replace("?", "", $afb); $afb = str_replace("&", "%26", $afb); $afb = str_replace(":", "%20-", $afb); $afb2 = str_replace("%27", "'", $afb); $afb2 = str_replace("%26", "&", $afb2); $afb2 = str_replace(":", "%20-", $afb2); echo "<title>" . $afb2 . "</title>"; ?> </head> <body> <table width='100%'> <?php echo "<tr><td><b>Details over" . $titel . "</b></td></tr>"; echo "<tr><td> </td></tr>"; echo "<tr><td><center>[img]'images/"[/img]</center></td></tr>"; echo "<tr><td> </td></tr>"; echo "<tr><td><b>Titel:</b></td><td>" . $titel . "</td></tr>"; echo "<tr><td><b>Uitgever:</b></td><td>" . $uitgever . "</td></tr>"; echo "<tr><td><b>Regisseur:</b></td><td>" . $regisseur . "</td></tr>"; echo "<tr><td><b>Uitgave datum:</b></td><td>" . $data[2] . "-" . $data[1] . "-" . $data[0] . "</td></tr>"; echo "<tr><td><b>Discs:</b></td><td>" . $discs . "</td><td><b>Formaat:</b></td><td>" . $formaat . "</td><td><b>Audio:</b></td><td>" . $audio . "</td></tr>"; echo "<tr><td><b>Omschrijving:</b></td></tr>"; echo "<tr><td>" . $oms . "</td></tr>"; echo "<tr><td> </td></tr></table>"; echo "<center><br><br><a href='javascript:history.back(1)'><< Terug</a></center>"; mysql_close($db); ?> </body> </html> |
Lijn 79 bevat dus </html>, maar wat is daar dan fout aan, ik snap dat niet helemaal. Ben niet super goed in php, maar volgens mij is de bovenstaande code wel in orde (correct me if I'm wrong, and I probably am, otherwise I wouldn't get this error.
Iemand enig idee? Ik ben nu al twee dagen bezig en kan niets vinden (ben waarschijnlijk gewoon dom, maar goed
[ Voor 50% gewijzigd door Godjira op 02-06-2004 13:22 ]