Sygate instellen via remote desktop

Pagina: 1
Acties:

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-11 18:33
Op een andere lokatie heb ik een pc staan met daarop Sygate, de gratis versie. Hier log ik altijd mee in via remote desktop. Nu lukt dat prima alleen als ik op deze manier ben ingelogd is Sygate wel actief maar kan ik het programma niet openen. Het staat niet in de tray en als ik het opstart gebeurt er niets.

Nu is dit neem ik aan een beveiliging maar in mijn geval is dit erg onhandig omdat ik via remote deskopt bepaalde programma's toestemming wil kunnen geven om te connecten. Weet iemand hoe ik dit voorelkaar kan krijgen?

Verwijderd

Dat zal komen doordat je als extra gebruiker inlogt en niet de console overneemt.

Welke executable probeer je handmatig te openen?

• mol99
Ik ben inderdaad opnieuw ingelogd van afstand, wel op mijn eigen account. Zou het kunnen helpen om uit te loggen, vervolgens iemand lokaal in te laten loggen en dan de sessie over te nemen?
Het bestand dat ik probeer te openen is C:\Program Files\Sygate\SPF\Smc.exe

Verwijderd

Nou, met alles behalve Windows Server 2003 kun je dat wel vergeten.

Alhoewel het misschien met Windows XP's Remote Assistance wel kan werken..

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 19:17

bonzz.netninja

Niente baffi

nou met win2003 werkt het ook niet kan ik je met 100% zekerheid zeggen. Dwz met sygate free edition dan

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Verwijderd

Ik benader het even vanuit Terminal Services-standpunt. Het is pas vanaf Windows 2003 mogelijk de console over te nemen.

Maar zolang de TS niets vertelt over welke Windows-versies er draaien...

• mol99
Ik draai Windows XP SP1

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je kan door met een recent Terminal Services Client op start -> run 'mstsc /console' uit te voeren de console van een PC overnemen (op XP en 2003) - daarmee kan je het misschien proberen? :)

• mol99
elevator schreef op 02 juni 2004 @ 22:13:
Je kan door met een recent Terminal Services Client op start -> run 'mstsc /console' uit te voeren de console van een PC overnemen (op XP en 2003) - daarmee kan je het misschien proberen? :)
Helaas dit helpt niet.
Pagina: 1