Ik heb een flash file met 3 key frames, daarin roep ik een externe swf aan die afgespeeld wordt in frame 2. Ik wil dat na het afspelen van deze swf de flash file naar z'n derde key frame gaat. Het probleem is echter dat hij blijft loopen.
De code van frame 2 bestaat uit:
Ik heb geprobeerd dit op te lossen met de onderstaande code. Ik maak gebruik van 'onClipEvent(enterFrame)'.
Maar 't werkt niet, want nu gaat hij direct door, waarschijnlijk omdat de swf nog niet geladen is maar wel in z'n laatste frame zit ofzo.
Heeft iemand een idee hoe dit te voorkomen is? Ik ben enigzins wanhopig omdat ik er al weken aan loop te werken...
Iedereen bedankt!
De code van frame 2 bestaat uit:
code:
1
2
| mcDemo1.loadMovie("discussie1.swf");
mcDemo1.gotoAndPlay(1); |
Ik heb geprobeerd dit op te lossen met de onderstaande code. Ik maak gebruik van 'onClipEvent(enterFrame)'.
De code van de movieclip waarin de swf wordt afgespeeld is:enterFrame The action is triggered continually at the frame rate of the movie clip. The actions associated with the enterFrame clip event are processed before any frame actions that are attached to the affected frames.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| onClipEvent(enterFrame)
{
if(this._currentframe == this._totalframes)
{
_root.gotoAndStop(3);
}
} |
Maar 't werkt niet, want nu gaat hij direct door, waarschijnlijk omdat de swf nog niet geladen is maar wel in z'n laatste frame zit ofzo.
Heeft iemand een idee hoe dit te voorkomen is? Ik ben enigzins wanhopig omdat ik er al weken aan loop te werken...
Iedereen bedankt!