Toon posts:

Hoe HP switches stacken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok het volgende "probleem" doet zich voor.
Ik wil 2 switches met elkaar gaan laten stacken, het gaat om hp procurves (de 2512 en de HP ProCurve Switch GL 10/100/1000 Module (J4908A) Ik ben er na wat zoeken op google en got achter gekomen dat ze in ieder geval compatible met elkaar zijn, nou vraag ik me alleen af welke poorten ik moet gebruiken om te gaan stacken. Ik wil het over gigabit gaan doen.

PS. Ik heb me rotgezocht om te zien welke poorten ik eventueel moet gebruiken maar kan niks vinden, hier niet op google niet en niet op hp. Misschien is het overbodig? Dit is namelijk de eerste keer dat ik ga stacken en eerlijk gezegd weet ik er niet zoveel van dus als iemand toevallig een heel duidelijk verhaal ergens heeft over stacken of een link ofzo zou ik me daar graag in willen verdiepen (zelf kon ik niet veel vinden behalve dan dat 2 switches of meer als 1 laten draaien kort gezegd dan)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 11:16 . Reden: typo's en onduidelijkheden sorry tis nog vroeg ]

Verwijderd

Voortaan graag wat minder vraagtekens en duidelijkere omschrijving ;)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Wil je ze alleen koppelen of meerdere poorten trunken ???

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil ze alleen koppelen. Maar kan ik het dan wel load balanced laten lopen? Ik ben echt een totale n00b op het gebied van stacken. :+

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 17:08 ]