Toon posts:

Linksys WRT54G Routing Table

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds enige tijd bezig met het instellen van mijn router, maar ik heb het probleem dat als ik een instelling doe (Wachtwoord wijzigen, Wlan aan of uit zetten, enz.) dat de verbinding met internet verbreekt. Ik dacht eerst dat dat aan de brakke PPTP verbinding lag, maar nu heb ik DHCP spoof ingesteld en heb het probleem nog steeds.

Het blijkt dat hij de routing table leeg gooit op het moment dat ik zo'n instelling doe. Met DHCP spoof gebeurt het nu ook nog eens als ik niets met mijn router doe! Is dit een bekend probleem?

Gegevens:
Linksys WRT54G
Firmware 2.02.7

Verwijderd

Misschien een stom idee, maar moet het ding zichzelf niet even rebooten op het moment dat je instellingen verandert :?

Hoe weet jij zo zeker dat hij een routing table leeggooit, dat heeft er in principe niets mee te maken namelijk. En heb je al een firmwareupgrade gedaan?

Verwijderd

hallo
hij heeft al de nieuwe Firmware 2.02.7

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 16:11:
Misschien een stom idee, maar moet het ding zichzelf niet even rebooten op het moment dat je instellingen verandert :?
Daar dacht ik eerst ook aan, daarom vraag ik of iemand anders het probleem ook heeft (of niet heeft). Ik denk dat het aan mijn router ligt, omdat nu ik DHCP spoof gebruik hij de routingtable nu uit zichzelf veranderd...
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 16:11:
Hoe weet jij zo zeker dat hij een routing table leeggooit, dat heeft er in principe niets mee te maken namelijk.
Ik had het probleem dat ik niet meer op internet kwam, toen ben ik gaan kijken wat er veranderde en toen bleek dat de routing table was veranderd. Na het terug veranderen deed de verbinding het gewoon weer!