[Visio/Visual Studio] Reverse Engeneering

Pagina: 1
Acties:

• JGame
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
Het is mogelijk, waneer Visual Studio en Visio geinstalleerd zijn een plugin te gebruiken in Visal Studio waarmee je huidige project gereverse engeneerd word in Visio.

Mijn probleem is het volgende. Als ik het project laat reverse engeneeren, worden alle klassen zonder problemen opgenomen in visio, alleen genereerd visio de modellen niet. Ook waneer je zelf een pagina toevoegt en de klasse sleept naar het model worden de relaties niet weergegeven. In de help van Visio staat vermeld dat deze wel getoont moeten worden.

Ik heb overigens met diverse projecten dit uitgeprobeert, zelfs op "hello world" niveau omdat ik bang was dat mijn project mischien te groot zou zijn.

Ik maak gebruik van Visual Studio 6 en Visio 2000 (ook met 2003 geprobeerd, hetzelfde resultaat).

Na heel wat te zitten googlen en GOT-ten heb ik het antwoord niet kunnen vinden. Is er mischien hier iemand die hier een antwoord heeft?

Programming is like having sex: One little mistake and you have to support it for the rest of your life.

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 14:59

pjvandesande

GC.Collect(head);

Ik probeer het nu net met Visual Studio .NET 2003 en Visio. Alleen de klassen worden bij mij inderdaad opgenomen en niet het model.

Verder het ik hier geen ervaring mee.

• JGame
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
hmm, minderz, thnx voor het proberen iig.

Programming is like having sex: One little mistake and you have to support it for the rest of your life.