Toon posts:

Outlook accounts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in Outlook een vijftal accounts staan, allemaal verschillende (uiteraard). Nu wil ik Graag Windows opnieuw installeren, maar na de installatie mijn acounts graag weer willen importeren. Ook de wachtwoorden want die weet ik niet meer.

Ik weet dat ik de wachtwoorden op kan vragen en natuurlijk gewoon hoor te weten. Ik open dit topic alleen om uit te zoeken of er manieren zijn om accounts te exporteren en later weer te importeren.

In Outlook kan ik wel importeren, maar geen accounts importeren.

Graag geen reacties van: Vraag wachtwoorden maar op, of dom dat je het niet weet, nogmaal ik zoek naar een manier om de accounts te exporteren en importeren.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Voor zover ik weet kan je alleen mail incl. mappen exporteren en importeren, email accounts backuppen is voor zover ik weet niet mogelijk. Als het wel mogelijk is zou ik ook graag weten hoe.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 14:49

André

Analytics dude

Dat kan volgens mij niet want zo zou iemand jou accounts kunnen exporteren om op zijn eigen pc te importeren, eventueel kan malware dat voor je doen. Daarom moet je de paswoorden altijd weer zelf invullen.

• Thekk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-08 17:37
De accounts zitten in je register: Je kan ze vinden onder HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\Outlook\OMI Account Manager\Accounts

Als je de onderliggende sleutels en waarden exporteert naar een .reg file, en ze na herinstallatie weer importeert, zou je je accounts weer terug moeten hebben. Maar zoals altijd: kloten met je register kan hele foute gevolgen hebben!

Ik heb geen zin om een sig te maken.

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 17:04
Probeer eens:
http://www.tunexp.com/password_recovery_xp/

Om het wachtwoord weer terug te halen :)

Verwijderd

Exporteren van accounts is gewoon mogelijk, gebruik deze ook namelijk.
Zeer handig bij een herinstallatie.

Heb zelf ongeveer zes mail-accounts, werk en privé en van alleen weet ik het wachtwoord niet.

Privé maak ik gebruik van Outlook 2000, helaas blijft een antwoord hierover nu verschuldigd.

De optie zit tevens in Outlook Express onder:
Extra - Accounts - E-mail.

Optie: Importeren.

Let wel, voor de herinstallatie van het systeem, eerst de accounts exporteren.

Verwijderd

Topicstarter
Accounts exporteren kan niet, hoe moet ik dat doen dan.

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-01 18:26
Na een paar sec. zoeken kwam ik het volgende tegen:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;270670

heb je hier iets aan?

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:39

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Die standaard optie is er inderdaad om onverklaarbare redenen na Office 2000 uitgehaald. Nu heb je er externe software voor nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Teckna schreef op 02 juni 2004 @ 10:12:
Probeer eens:
http://www.tunexp.com/password_recovery_xp/

Om het wachtwoord weer terug te halen :)
Dit werkt echt geweldig, helemaal perfect. Crack bijgezocht en proggie is echt super handig. Thx, precies wat ik zocht.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 10:59:
[...]

Dit werkt echt geweldig, helemaal perfect. Crack bijgezocht en proggie is echt super handig. Thx, precies wat ik zocht.
Als het super handig is, koop dat product dan ook :/

Daarnaast is er al een werkende oplossing gegeven door BuzzOffLine, waarbij je de wachtwoorden niet hoeft te weten...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• gridfox
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09-2023
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 10:59:
[...]

Was die Euro 25,00 om te registreren echt teveel voor je, ondanks dat het zo'n handig pakketje is en je uit de brand helpt?

:X

Hey, it compiles . . . . Ship it !

Verwijderd

Topicstarter
Buzzonline geeft niet het antwoord.

Hij heeft het over outlook express en niet over Outlook. En die 25 euro is het hem niet, ik wist nog niks over het pakket en dacht dat alleen de volledige verise het deed. Ga het pakket nu ook kopen. Tevreden allemaal?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 14:29 ]

Pagina: 1