Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
btw: Je wilt een topic warin je kan vragen of een bepaald topic mag starten of niet (het "Mag ik dit topic openen"-topic).
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Daar kan altijd op gewezen worden. Tevens zou je die topic request kunnen gebruiken om wat vragen over de FAQ.SmartDoDo schreef op 02 juni 2004 @ 09:57:
Denk dat de drempel dan erg laag wordt om " maar even" toestemming te vragen voor een topic. Denk dat mensen dan minder moeite gaan nemen om de FAQ's door te nemen over hoe een TS te maken
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
en daar lijkt me Lieve Adjes weer handiger voorZerora schreef op 02 juni 2004 @ 09:59:
[...]
Daar kan altijd op gewezen worden. Tevens zou je die topic request kunnen gebruiken om wat vragen over de FAQ.
Maar als het onderwerp van het topic iets heel recents is. Dat alleen op die dag gericht is. Dan wil je wel wat spoed met een antwoord van een van de modjes.SmartDoDo schreef op 02 juni 2004 @ 10:06:
De TS noemt de wachttijd als belangrijkste factor om een Topicrequest in de voeren. Wanneer is een zo kort mogelijke wachttijd dan zo belangrijk? Als je een topic wilt openen over een wat omstreden onderwerp of je bent na het lezen van de faq's nog niet zeker of het bestaansrecht heeft, dan is het stukje geduld op een mailtje toch geen probleem?
Ik zie echt totaal niet in wat het nut hiervan is
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
waarom is een mailtje dan niet snel genoeg?Zerora schreef op 02 juni 2004 @ 10:08:
[...]
Maar als het onderwerp van het topic iets heel recents is. Dat alleen op die dag gericht is. Dan wil je wel wat spoed met een antwoord van een van de modjes.
zeker als je die naar alle mods van dat forum stuurt
Het was leuk geprobeerd.chem schreef op 02 juni 2004 @ 10:09:
Uhhh... uhh...
Ik zie echt totaal niet in wat het nut hiervan is
en jij stuurt zeker voor 1 topic dat je wilt openen, iedereen een mailtje met: "mag ik dit openen?"Erkens schreef op 02 juni 2004 @ 10:10:
[...]
waarom is een mailtje dan niet snel genoeg?
zeker als je die naar alle mods van dat forum stuurt
Het lijkt mij gewoon handig. Als ik bijvoorbeeld een vraag heb over een groot probleem, maar wat misschien niet helemaal 100% is (ivm met policy's etc. etc.. ) heeft de user veel moeite gedaan om het te typen, en word het topic zomaar gesloten. Vandaar mijn vraag.
Nu zou de user eerst een Request kunnen sturen, zodat hij sneller een antwoord krijgt dan via een email
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
als ik niet zeker weet of een dergelijk topic gepost mag worden wel ja, dan stuur ik een mailtje als ik bijvoorbeeld een topics in Windows Operating Systems wil posten wat waarschijnlijk in het "grijze" gebied zit, dan stuur ik een mailtje naar wosmods@tweakers.net.outerspace schreef op 02 juni 2004 @ 10:19:
[...]
en jij stuurt zeker voor 1 topic dat je wilt openen, iedereen een mailtje met: "mag ik dit openen?"
maar je kan dat nu ook al vragen, via mail of via een post in Schop een ModjeHet lijkt mij gewoon handig. Als ik bijvoorbeeld een vraag heb over een groot probleem, maar wat misschien niet helemaal 100% is (ivm met policy's etc. etc.. ) heeft de user veel moeite gedaan om het te typen, en word het topic zomaar gesloten. Vandaar mijn vraag.
waarom zou dat sneller zijn? en wat boeit eventjes wachten nog, wellicht dat je in die tijd de oplossing toch nog kan vindenNu zou de user eerst een Request kunnen sturen, zodat hij sneller een antwoord krijgt dan via een email
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
misschien omdat de mods toch vaker online zijn @got, dan ze in hun mailbox kijken? Ik heb gehoord dat HlPdSk veel spam had, met normale mailtjes ertussen. Dat vertraagd natuurlijk de hele boel. Nu zien ze meteen als er een request worden gedaan als ze online zijn, net zoals een TRdrm schreef op 02 juni 2004 @ 10:29:
Ik zou niet weten waarom je via zo'n request sneller antwoord zou krijgen dan via mail.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Ik bedoel niet alleen toestemming.. Gewoon vragen als het mag etc. etc.momania schreef op 02 juni 2004 @ 10:37:
Ik zie ook nog steeds niet in wat voor topics je supersnel zou willen openen waar je toestemming voor nodig hebt
Kijk als je moet wachten op een mailtje met : Ja het mag (maar ondersteun je probleem) of een PM met: Ja het mag (maar ondersteun je probleem) dan is het topic sneller gestart, met ondersteuning.
Als je pc dus kapot gaat, en je moet het voor je werk binnen zoveel uur op het internet hebben, en je moet wachten op je emailtje dan duurt dat imho te lang. Vandaar ook deze feat
Dit is dus eigenlijk alleen handig voor de mensen die topics willen openen. Het heeft geen toegevoegde waarde voor de mods
maar ik hou het denk ik hierbij, want als jullie er niets in zien, dan houd het op
Ik denk dat je voor dat soort topics toch wel zelf kan bepalen of het wel of niet mag?outerspace schreef op 02 juni 2004 @ 10:53:
[...]
Ik bedoel niet alleen toestemming.. Gewoon vragen als het mag etc. etc.
Kijk als je moet wachten op een mailtje met : Ja het mag (maar ondersteun je probleem) of een PM met: Ja het mag (maar ondersteun je probleem) dan is het topic sneller gestart, met ondersteuning.
En anders kan je altijd een mod aanspreken op icq/msn als het iets sneller moet.
Er is altijd wel iemand online, ook om je vraag even door te spelen naar een andere moderator als dat nodig is.
Dan moet je op je werk iemand van de support erbij roepenAls je pc dus kapot gaat, en je moet het voor je werk binnen zoveel uur op het internet hebben, en je moet wachten op je emailtje dan duurt dat imho te lang. Vandaar ook deze feat
Ik zie ook nog steeds geen toegevoegde waarde voor userDit is dus eigenlijk alleen handig voor de mensen die topics willen openen. Het heeft geen toegevoegde waarde voor de mods
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verdorie....... ik vergeet telkens mijn mail opnieuw te lezen ......
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Sommige mensen hebben geen werk, en dus ook niet zomaar geld. Die moeten het zelf oplossencurry684 schreef op 02 juni 2004 @ 10:58: Ten tweede: als je haast hebt met een probleem, moet je het niet gratis op een forum uit laten zoeken in de vrije tijd van medegebruikers, maar een professionele kracht inhuren. Die staat meestal binnen een paar uur op de stoep en lost het graag op voor 50-100 euro per uur
Weet ikEn tenslotte: pwmods(at)tweakers(dot)net werkt voor Programming & Webscripting perfect en krijg je echt wel binnen fatsoenlijke termijn antwoord op, en heeft een gezonde drempel voordat mensen erheen mailen.
Ok heel goed puntLaat ze maar faq's lezen imho
Ervaren user weten het welmomania schreef op 02 juni 2004 @ 10:58:
[...]
Ik denk dat je voor dat soort topics toch wel zelf kan bepalen of het wel of niet mag?
En anders kan je altijd een mod aanspreken op icq/msn als het iets sneller moet.
Er is altijd wel iemand online, ook om je vraag even door te spelen naar een andere moderator als dat nodig is.
maar heel veel onervaren users niet,
Klopt... Maar als je geen werk heb[...]
Dan moet je op je werk iemand van de support erbij roepen
Ik langzamer hand ook niet[...]
Ik zie ook nog steeds geen toegevoegde waarde voor user
Ik denk het ook...
geen nieuwe email althans
Nou dan laat ik het hier graag bij
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 02-06-2004 11:11 ]
Graag, want ik snap nog steeds het nut niet
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()