Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• schral
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-05-2024
Heeft iemand al nieuws over de nieuwe HP Ipaq's? Dit zijn smartphones/pocketpc's met geintegreerde wifi, bluetooth, gsm, gprs, camera etc.

Zie: http://www.smartfone.net/71/457.html

Specificaties en verschillen tussen de 6310 en 6315?
Wanneer beschikbaar?
Prijs?
Ranzige pic's?

Fujitsu Siemes T830

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:43

Urk

Het verbaasde me al dat hier nog geen topic over was.
De HP iPaq H6340 komt een deze dagen beschikbaar, ik zit er al met spanning op te wachten om mijn Nokia 9210 te vervangen. :P

De HP iPaq H6315 is het USA model met ingebouwde camera. De HP IPaq H6365 is het APAC model met ingebouwde camera, volgens HP komt in Nederland pas in November het model met inbouwde camera.

Op http://www.mobilefly.com is de H6365 al beschikbaar en te bestellen online.

De prijs in Nederland van de H6340 varieert van ongeveer € 580 tot € 699. Te vinden op pricewatch: HP iPaq H6315 en pricewatch: HP iPaq H6340

Alleen gebruiken sommige winkels alleen het verkeerde model nummer, omdat de H6315 het USA model met inbouwde camera is.

Verwijderd

Tip> Nooit een iPaq bestellen bij de PDAshop

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:43

Urk

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 15:52:
Tip> Nooit een iPaq bestellen bij de PDAshop
Oh waarom niet? :? Wacht ook bij hun totdat ze hem hebben...heb al een mailtje gestuurd naar ze maar geen een winkel in Nederland heeft deze nieuwe iPaq al.

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het is een grof schandaal, al die winkels komen als sinds begin augustus op hun websites met het bericht "leverbaar in 1-2 weken" maar niemand heeft ze (normaal) op voorraad.

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 21:10
Ja EoG, nou maak je mij ook nieuwsgierig. Waarom gaan Pdashop en Ipaq's niet samen volgens jou ?

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 21:10
Ik vind trouwens de 63xx een schandalige nieuwkomer.

Eindelijk eens een goede beschaafde GSM PDA. Maar als je daarna op de specs kijkt lijk je een jaar terug in tijd te zijn gesprongen.

Een nog-niet-eens 200 MHz processor met maar 64MB RAM en ROM.

Ik wacht nog even een paar weekjes en neem dan de Qtek 9090. Behalve voor de 0,3MP ingebouwde camera is die Qtek een prachtding met 128MB RAM op een 400MHz (alhoewel dit zelfs een beetje tegenvalt) processor.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit topic heeft weinig overlevingskans als er vooral niet-onderbouwde off-topic opmerkingen in staan. Iemand die een interessante nieuwe openingspost wil maken over deze pda mag zijn gang gaan. Maar dan wel wat uitgebreider dan die in dit topic.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.