Toon posts:

Internetpagina wordt niet getoond

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleempje:

Als ik een pagina open in een nieuwe window (rechtermuis -> Open Link in New Window), dan verschijnt er wel een window, maar geen inhoud. Als ik vervolgens de link in het window sleep, dan lukt het wel. Weet iemand waar dat aan kan liggen?

En hoewel ik dus een redelijke work-around heb, werkt dit bijv. niet als ik in wil loggen bij de postbank (iets met javascript).

Iemand....?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-02 17:02

André

Analytics dude

Hoe ziet de code van die link er uit dan? Is het een normale <a href="">Link</a>?

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-02 08:42

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

je probeert een actie als nieuwe pagina te openene, dit zal nooit lukken.
de actie is in de huidige pagina aan een aantal dingen gekoppeld en als je dan in een nieuwe pagina alleen de actie uitvoert gaat dit niet.

[huidige pagina]
ga:
loging script bla bla

onclick = ga
[/huidige pagina]

[nieuwe pagina]
onclick = ga
He WTF waar is ga???
[/nieuwe [pagina]

[ Voor 28% gewijzigd door Armageddon_2k op 02-06-2004 09:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Normaal is het toch gewoon mogelijk om een link te openen in een nieuw window? Neem de reclame bovenaan deze pagina. Daar kun je toch gewoon op gaan staan met je muis, rechtermuistoets aanklikken en kiezen voor 'Open link in new window'?

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op 02 juni 2004 @ 09:18:
Hoe ziet de code van die link er uit dan? Is het een normale <a href="">Link</a>?
Het gaat om een gewone link, bijv. de link die achter het logo van dit forum hangt: http://www.tweakers.net/

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

En wat gebeurt er als je shift-links_klik doet? Dat is in principe dezelfde functie, maar misschien werkt dat wel

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
WhizzCat schreef op 02 juni 2004 @ 09:30:
En wat gebeurt er als je shift-links_klik doet? Dat is in principe dezelfde functie, maar misschien werkt dat wel
Werkt ook niet. Pagina blijft leeg.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Deze artikelen gelezen?
(ik neem maar ff aan dat je IE6 ofzo draait)

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;EN-US;281679

[ Voor 21% gewijzigd door roelio op 02-06-2004 09:34 ]

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
limoentje schreef op 02 juni 2004 @ 09:34:
Deze artikelen gelezen?
(ik neem maar ff aan dat je IE6 ofzo draait)
Ja.
Nee, ga'k nu doen.

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig, het is gelukt.
Dankjewel! :)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

np, volgende keer zelf ff de MS KB doorzoeken? :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:08

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Aangezien het een probleem met IE is, hoort dit eigenlijk bij Software Algemeen thuis en als je daar in de FAQ had gekeken was je daar ook de oplossing tegengekomen...

SA FAQ: Outlook (Express), Internet Explorer, MSN messenger

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1