Ik bouw webpagina's. Kunt u mij vertellen hoe ik een commando kan geven om een .wmv-video op een bepaald punt (dus niet bij het begin) te laten starten? Ik weet dat dit mogelijk is; heb het al eens eerder op een webpagina gezien.
Ik zou zeggen, rip de source van die website. 99,999999999999999999999999% wat jij ziet is gewoon gepikt van iemand anders he 
Oh en post de vraag volgende keer in het goede draadje
(helaas weet ik je antwoord niet direct)
Oh en post de vraag volgende keer in het goede draadje
(helaas weet ik je antwoord niet direct)
Dit is meer iets voor WG gok ik. Ik verplaats je topic even naar het juiste subforum met een titeledit 
Linken naar een bepaald punt in een video > [HTML] Hoe wmv video op bepaald punt laten starten? *
SA > WG
Linken naar een bepaald punt in een video > [HTML] Hoe wmv video op bepaald punt laten starten? *
SA > WG
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit is gewoon niets meer of minder dan een scriptrequest. Dit oude topic sluit ik zodat je een nieuwe kunt openen. Uit dat nieuwe topic moet wel blijken dat je enige moeite hebt gedaan om iets te bereiken want hier is wel het een en ander over te vinden. Wij gaan je niet een kant en klaar script voorleggen.
[rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml]
[rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml]
[ Voor 8% gewijzigd door André op 19-05-2005 19:48 ]
Dit topic is gesloten.
![]()