multiple beamers?

Pagina: 1
Acties:

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:36

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
Volgens mij moet je met een beamer setup ook een multiple monitor setup kunnen nabootsen. Ik vroeg me alleen af of die beamers die schuin door elkaar heen 'schijnen' het beeld niet dusdanig verpesten dat je er niets aan hebt. Iemand ervaringen? Schermen setup is dan / - \, met het middenscherm meer naar acheren.

Ik heb ook schermen gezien waarbij je op de achterkant van de zichtkant projecteert. Zou dit beter gaan? Kost wel veel meer ruimte, maar ok.

Het lijkt me geweldig om met 3 schermen, uiteraard een massa geluid een multiple monitor sim kan spelen. Ik weet dat Flightsim het kan, maar is er al een goede racesim??

Verwijderd

Dat van de achterkant van het scherm: dat zijn gewoon projectie-tv's.

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-08 11:05
Volgens mij kan een lichtstraal een andere lichtstraal niet storen. Dat gaat gewoon door elkaar heen.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het kan zelfs nog extremer, er is voor unreal tournament een mod waardoor je met drie beamers in een kamer staat in een heuse 3d-wereld (ok, wel geprojecteerd op de wanden)

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:27

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

In het visualisatie centrum van de rug hebben ze een opstelling met 3 beamers. Om de overgang iets te verzachten overlappen de zijkanten van de geprojecteerde beelden elkaar. Zou je 1 beamer aanzetten dan zou de rand aflopen in intensiteit. De overgang van de ene beamer naar de andere is daardoor nauwelijks te zien.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:36

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
johnnyv.nl schreef op 02 juni 2004 @ 09:45:
Het kan zelfs nog extremer, er is voor unreal tournament een mod waardoor je met drie beamers in een kamer staat in een heuse 3d-wereld (ok, wel geprojecteerd op de wanden)
Kijk, dat gaat de goede richtign op. Ik zou dat met een race sim willen opzetten, maar ik heb er nog geen gezien die dit ondersteunen.
Pagina: 1