OK.. de situatie is als volgt: Ik heb een @Home breedband verbinding en wil een FTP server draaien. Tevens heb ik een VPN varbinding met de locale universiteit (UTwente). Het probleem is dat mensen geen verbinding kunnen maken met mijn FTP server als ik ben ingelogd met de VPN verbinding. Weet iemand hier een oplossing voor???
Hard- & Software:
AMD Athlon XP 2200+
768MB RAM
2*WD 80GB
ASRock K7S8X
DVD-ROM
CD-RW
SB Live
@Home USB NIC
Realtek NIC
GFF4 MX440 64MB
Win2K Pro UK
Norton AV & IS
WinRoute Pro (met een client voor internet-deling)
Serv-U FTP Server
Ik heb tevens een probleem dat mensen geen verbinding kunnen maken als NIS aanstaat. Aangezien ik eigenlijk mn FW niet uit wil zetten, is dit een lastige situatie. Ik heb NIS al opnieuw geinstalleerd, Serv-U al volledige toegang gegeven, FTP rules toegevoegd, maar niets lijkt te helpen.
Als ik alleen verbonden ben via @Home & NIS uit staat kunnen mensen WEL op mijn FTP komen. I'm at a loss here... Heeft iemand een idee??
BVD
Hard- & Software:
AMD Athlon XP 2200+
768MB RAM
2*WD 80GB
ASRock K7S8X
DVD-ROM
CD-RW
SB Live
@Home USB NIC
Realtek NIC
GFF4 MX440 64MB
Win2K Pro UK
Norton AV & IS
WinRoute Pro (met een client voor internet-deling)
Serv-U FTP Server
Ik heb tevens een probleem dat mensen geen verbinding kunnen maken als NIS aanstaat. Aangezien ik eigenlijk mn FW niet uit wil zetten, is dit een lastige situatie. Ik heb NIS al opnieuw geinstalleerd, Serv-U al volledige toegang gegeven, FTP rules toegevoegd, maar niets lijkt te helpen.
Als ik alleen verbonden ben via @Home & NIS uit staat kunnen mensen WEL op mijn FTP komen. I'm at a loss here... Heeft iemand een idee??
BVD