Hallo! Sinds dit weekend heb ik op de www.weethet.nl site een beschrijving gevonden voor het maken van een DVD van een avi-file! Je hebt hiervoor maar 1 programma nodig: Nero Vision Express. Ik had al een (legale) versie van de "gewone" Nero (brandprogramma) en heb dus op de site van Nero het proggie Vision gedownload en geinstalleerd. Het lijkt prima te werken, eigenlijk doen alle functies het behalve deze: als ik op de knop druk voor chapters maken, loopt het hele programma vast. Hij wil dan het scherm openen waarmee je de chapters maakt, maar komt dan niet verder dan de bovenste streep van het beeld. Het programma blijft dan hangen en het enige dat je kan doen is Ctrl-Alt-Del en het prog op die manier afsluiten. Weet iemand wat ik kan doen? Ik heb het pogramma al eens opnieuw geinstalleerd, maar dit helpt niks.
Ik kan natuurlijk beslissen om geen hoofdstukken te maken, maar ja, als je eenmaal weet dat deze functie erop zit wil je m ook kunnen gebruiken!
Hopelijk weet iemand raad.
Groeten, Rieneke
Ik kan natuurlijk beslissen om geen hoofdstukken te maken, maar ja, als je eenmaal weet dat deze functie erop zit wil je m ook kunnen gebruiken!
Hopelijk weet iemand raad.
Groeten, Rieneke