Toon posts:

Nero Vision Express loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo! Sinds dit weekend heb ik op de www.weethet.nl site een beschrijving gevonden voor het maken van een DVD van een avi-file! Je hebt hiervoor maar 1 programma nodig: Nero Vision Express. Ik had al een (legale) versie van de "gewone" Nero (brandprogramma) en heb dus op de site van Nero het proggie Vision gedownload en geinstalleerd. Het lijkt prima te werken, eigenlijk doen alle functies het behalve deze: als ik op de knop druk voor chapters maken, loopt het hele programma vast. Hij wil dan het scherm openen waarmee je de chapters maakt, maar komt dan niet verder dan de bovenste streep van het beeld. Het programma blijft dan hangen en het enige dat je kan doen is Ctrl-Alt-Del en het prog op die manier afsluiten. Weet iemand wat ik kan doen? Ik heb het pogramma al eens opnieuw geinstalleerd, maar dit helpt niks.
Ik kan natuurlijk beslissen om geen hoofdstukken te maken, maar ja, als je eenmaal weet dat deze functie erop zit wil je m ook kunnen gebruiken!

Hopelijk weet iemand raad.

Groeten, Rieneke

Verwijderd

Welke versie trouwens? Wat staat erover in je Nero/Windows logs?
Er is overigens een nieuwe versie: ftp://ftp.nero.com/NVE21212.exe / Nero 6.3.1.15 is uit

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

Welke versie van nero en welke versie van vision express heb je?
(zeker nog nero 5.x)

In dat geval zul je waarschijnlijk moeten upgraden, hier werkt vision express 2.1.2.9 perfect, samen met nero 6.3.1.0

Hier kun je de Nero update vinden.

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Nero Vision Express versie 2.1.2.9 en Nero Burning Rom versie 6.0.0.22

Maar Nero Vision heb ik eergisteren pas gedownload, dus dat kan haast geen oude versie zijn!

Verwijderd

Topicstarter
nu heb ik alles geupdate, nog werkt het niet. Ik heb de dvd-video plugin (mpeg2) geinstalleerd, deze had ik al. Ik heb net geprobeerd echt alles van Nero eraf te gooien en weer opnieuw te installeren, maar dit werkt niet. Ik heb het uitgeprobeerd bij een dvd maken, maar ook bij een svcd maken en met verschillende video-files. Wat kan ik nu nog doen??

Verwijderd

Topicstarter
niemand weet iets???
Pagina: 1