meerdere gebruikers outlook XP - 2003?

Pagina: 1
Acties:
  • 870 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:47

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Op het bedrijf hier hebben we momenteel groupwise maar we willen switchen naar outlook.
Alleen in groupwise gebruiken we een functie dat je de agenda van meerdere gebruikers gelijktijdig openstelt.

Nu hoorden we gisteren dat dit met outlook XP niet mogelijk zou zijn en die funcionaliteit er alleen inzit bij outlook 2003.
Dit zou erg jammer zijn omdat we al een licentie hebben voor office XP (waar outlook Xp al inzit)

Weet iemand daar het fijne van? _/-\o_

edit: ik bedoel eigelijk gelijktijdig verschillende agenda's inkijken. Dit zou dus vanaf 2003 kunnen? hmm balen. Maar hoe bekijk je dan verschillende agenda's in outlook 2000? Gewoon 1 agenda per keer?

[ Voor 19% gewijzigd door dread op 02-06-2004 08:20 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:08

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Bedoel je de optie om verschilende agendas in te zien, dat kan al vanaf outlook 2000. Gelijktijdig agenda's naast elkaar in beeld met snoepkleurtjes is idd nieuw vanaf outlook 2003

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Pogostokje

* twiet *

dread schreef op 02 juni 2004 @ 08:15:
Maar hoe bekijk je dan verschillende agenda's in outlook 2000? Gewoon 1 agenda per keer?
Ja, precies.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• Zuig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 23:52

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

Je kan meerdere user aanmaken en deze hebben allemaal hun eigen agenda, vervolgens kan je de agenda openzetten voor andere gebruikers (delegates).
De gedelegeerde agenda's kan je dan openen binnen jouw eigen outlook omgeving

* Zuig gebruikt dit dagelijks op het werk

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:47

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
maar eh zuig. kunnen die gelijktijdig geopend worden?

Ja das dus balen moeten we toch op 2003 overgaan. De secretaresses bijv moeten meerdere agenda's tegelijkertijd kunnen inzien.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• Zuig

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

Ja je kan ze tegelijkertijd openen, je kan zegmaar de kalender van een bepaalde gebruiker openen en die naast je eigen open hebben.
Dit kan inieder geval met office XP (2002); heb het net nog even snel gecontroleerd :) Dan kan het IMHO ook met 2003

• Zuig

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

Zuig schreef op 02 juni 2004 @ 09:08:
Ja je kan ze tegelijkertijd openen, je kan zegmaar de kalender van een bepaalde gebruiker openen en die naast je eigen open hebben.
Dit kan inieder geval met office XP (2002); heb het net nog even snel gecontroleerd :) Dan kan het IMHO ook met 2003
code:
1
file -> open -> other user's folder

Ok dat was dus quote ipv edit excuses |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Zuig op 02-06-2004 13:09 . Reden: me is suf ]

Verwijderd

Zuig schreef op 02 juni 2004 @ 13:08:
[...]

code:
1
file -> open -> other user's folder

Ok dat was dus quote ipv edit excuses |:(
Dat is niet de vraag....
Voor zover ik weet is het inderdaad pas mogelijk vanaf Outlook 2003 zoals superdude al suggereerde. Er is wel een tooltje beschikbaar gesteld door Microsoft genaamd: Outlook 2000 Multi-Calendar Viewer.
Deze is te vinden op:
http://www.microsoft.com/...459C33240E&displaylang=EN

Hopelijk heb je hier wat aan.
Mvg, D

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Even een hele oude koe uit de sloot halen, zo hoef ik geen nieuw topic te openen.

Die multicalendar tool gebruik ik erg veel in het veld. Ik weet ook dat dat wel beschikbaar is in OL2003. Ik heb hem nodig voor Outlook XP. Omdat ik al redelijk ver heb gezocht denk ik dat het er gewoon niet is, maar misschien heeft iemand een oplossing?

Het gaat er dus om meerdere agenda's naast elkaar in het scherm te krijgen, zoals mogelijk is met de multicalendar tool. Deze werkt niet met Outlook XP :(

Sign here against sigs

Pagina: 1