Toon posts:

[XP] overschakelen naar andere account zonder af te melden ?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in mijn instellingen bij gebruikersaccounts kijk in configuratiescherm zie je een tekst staan snel overschakelen naar andere account.
Ik vink dit aan maar toch kan ik niet snel overschakelen. Want als ik terugga naar die optie zie ik dat het vinkje automatisch uitgevinkt word ondanks dat ik op toepassen druk.

Hoe kan ik het vinkje aangevinkt laten naast snel overschakelen naar andere account ?

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:11

StarWing

Huh ?!?

probeer eens de windows-toets + L toets in te drukken, dan schakel je over naar het inlogscherm zonder eerst af te melden

Page intentionally left blank.

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-05 22:13
Zit je soms in een domein? Want dan kan het idd niet..

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg idd een loginscherm met de windowstoets + L maar wat ik wil is via start-afmelden-andere gebruiker en als ik dit nu doe gaat het niet

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-05 17:38

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Zit je PC in een Domain of in een Workgroup.. Fast User Switching werkt niet in een Domain

too late...

[ Voor 9% gewijzigd door DaRealRenzel op 02-06-2004 23:55 ]

Nothing is a problem once you've debugged the code

Verwijderd

Topicstarter
waar controleer je dat

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Waar controleer je wat?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
of ik in een werkgroep zit

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-04 00:43
Een werkgroep is heel wat anders dan een domein. :+

Ff heel simpel gezegd, trek de netwerkkabels uit je computer, en probeer je aan te melden bij Windows. Kom je WEL erin, dan zit je NIET op een domein, kom je NIET erin, dan zit je WEL op een domein. (Steek ze na de test wel weer gewoon terug he? ;) )

Werkgroep zit elke PC in die in een netwerk zit. Dus daar is het antwoord al ja op.

Een domein heeft in ieder geval een ANDERE pc nodig om je accountgegevens op te verifiëren, een andere pc waar inlognaam, wachtwoord, startmenu en bureaublad enzo op staan opgeslagen. (Waar dus een verbinding tussen moet zijn) Is die verbinding weg... dan zal het aanmeldden spaak lopen, en kom je gewoon niet in windows.

Wanna play?

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-05 14:10
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 00:07:
waar controleer je dat of ik in een werkgroep zit
Dit kan je controleren door met je rechtermuis op deze computer te klikken en naar de eigenschappen van deze computer te gaan.
Dan ga je naar het tabblad Computername of naam en daar staat onder volledige computernaam of je in een domain zit of in een workgroup. ;) :)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

F-Tim schreef op 03 juni 2004 @ 00:36:
Ff heel simpel gezegd, trek de netwerkkabels uit je computer, en probeer je aan te melden bij Windows. Kom je WEL erin, dan zit je NIET op een domein, kom je NIET erin, dan zit je WEL op een domein.
Standaard cached Windows XP je logon credentials - deze tip helpt dus niet als de gebruiker recentelijk al eens aangelogd is geweest op de PC :)

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:06
Maar dat zegtie toch wel dan.. normaal gesproken dacht ik..

• Dr. Bean
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
F-Tim schreef op 03 juni 2004 @ 00:36:
Ff heel simpel gezegd, trek de netwerkkabels uit je computer, en probeer je aan te melden bij Windows. Kom je WEL erin, dan zit je NIET op een domein, kom je NIET erin, dan zit je WEL op een domein. (Steek ze na de test wel weer gewoon terug he? ;) )
Even voor de duidelijkheid: dit kán, maar hoeft niet per sé. Je kunt jezelf met lokaal gecachede (wat een woord...spel ik het goed...?) gegevens aanmelden, en dan heb je echt geen netwerk nodig. Dus dit is geen goede testmethode. Darkdemoman geeft wel een goede oplossing: gewoon direct controleren of je in een domein zit.
/edit: alweer te laat ook...zeg ik ook es wat :+
Een domein heeft in ieder geval een ANDERE pc nodig om je accountgegevens op te verifiëren, een andere pc waar inlognaam, wachtwoord, startmenu en bureaublad enzo op staan opgeslagen. (Waar dus een verbinding tussen moet zijn) Is die verbinding weg... dan zal het aanmeldden spaak lopen, en kom je gewoon niet in windows.
Dit is dan gewoon mierenneuken van mijn kant, en mag dus genegeerd worden B) ...maar over het startmenu en bureaublad enzo: dat geldt weer alleen als je een domein hebt met roaming profiles/zwevende profielen. Hoeft wederom niet per sé het geval te zijn.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

crewke is gebanned wegens het stelen van Tweakers.net content, en om te voorkomen dat anderen moeite gaan doen terwijl hij toch niet meer kan reageren doe ik deze dicht. Het is jammer voor de mensen die zo behulpzaam waren, maar helaas :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.